/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Invitation til Joost - The Ven
Fra : semoblog
Vist : 322 gange
10 point
Dato : 16-01-07 15:06

Hej Eksperter

Er det nogle her på kandu der har adgang til Joost som kan give mig en invitation ?

riisager@gmail.com

/s

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 16:00

Citat
Fra denne uge går programmet Joost, som er navnet på det omdøbte Venice Project nu i fuldskala-betatest på en måde, som er som kopieret fra Google lancerer sine produkter på.

Alle er betatestere
Nu kan enhver frit ansøge om at blive betatester.

sakset fra computerworld.dk

så der er vist da noget om at du skal ansøge om at blive beta-tester

Kommentar
Fra : semoblog

Dato : 16-01-07 16:04

det har jeg allerede gjort :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 16:06

I første omgang bliver det kun muligt at at komme med på Joost"by invitation only",idet de oprindelige 15.000 betatestere af systemet får mulighed for at invitere et bestemt antal nye brugere.

hmm - der er mulighed for sign up på deres hjemmeside

http://www.joost.com/

http://www.joost.com/apply.html

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-01-07 16:10

Jeg modtager osse meget gerne en invitation!

Mvh. Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 16:16

semoblog - hvis du har ansøgt - har du så ikke fået svar/invitation ?????

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-01-07 16:20

Hej
Jeg er kører test versionen,men jeg kan ikke finde stedet i programmet hvor jeg kan sende en invitation.Jeg kikker lige efter igen og ser om jeg kan finde det link.

IPM

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-01-07 17:18

Også jeg vil gerne med. E-mail: ole.bielefeldt@adslhome.dk

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-01-07 17:55

Hej
Leder stadig både på de mail jeg får fra dem og også på programmet, men har stadig ikke fundet det sted man kan sende invitationer til venner og bekendte

IPM

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 18:04

IPM hvordan blev du selv tester ???

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-01-07 18:17

Hej
Jeg tilmeldte mig på en side som omtalte dette, hvor der så var et link hvor man kunne skrive sin e-mail og tilmelde sig.
Kan ikke huske hvilket computer blad det var.
Her er den mail jeg fik fra dem i dag, det bliver nok lige som med gmail hvor de sender til hver tester et vist antal invitationer

Tilsendte mail

Folks,

Yesterday we were The Venice Project... today we are Joost!

While we're still in beta, we hope that Joost will become synonymous
with the best of TV and the best of the Web.

We're working on putting more content on the platform and creating more
and more applications and functionality. For those of you who've already
been on the client, you can expect to see some of these updates in the
0.8 release - which is not far away at all.

Now that we're Joost, we're going to be sending out many more beta
invitations. I know some of you have been waiting quite some time
for your invitation and I appreciate your patience. We've been
somewhat conservative about expanding our beta - but that's
going to change pretty rapidly now. So please keep a lookout
for your invitation if you haven't gotten one already. And
when you do receive it - please tell us what you think.

I have to say, we have an absolutely amazing team at Joost, and
I include our beta testers as part of that team. Beta tester
feedback on the platform has been so incredibly valuable. We've
incorporated a lot of it into the platform - making it that
much better. So please, keep it coming!

Stay tuned.

BR,
Fredrik

IPM

Kommentar
Fra : semoblog

Dato : 16-01-07 19:47

Hej Fredrik

Måske har de ikke åbnet for muligheden endnu - vil du så snart du for muligheden - gøre mig den kæmpe tjeneste at sende mig en invitation

riisager@gmail.com

/s

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 16-01-07 20:16

Hej semoblog
Jeg hedder ikke Fredrik, det er navnet på den person som jeg fik mailen fra.

Jeg satte mit under.

Her er det

IPM

Kommentar
Fra : semoblog

Dato : 16-01-07 20:58

arh ok sorry :9

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-07 22:57

jamen så er det jo bare at bruge linket her som først nævn http://www.joost.com/apply.html

Kommentar
Fra : semoblog

Dato : 25-01-07 07:35

Hej IPM

Har du fundet invitations knappen ?

/s

Kommentar
Fra : Kokane

Dato : 16-02-07 12:45

Hej IPM,
hvis du nogensinde finder invitations kanppen må du meget gerne sende mig en invitation....

skod78@hotmail.com

På forhånd tak

Kokane

Kommentar
Fra : siggithilde

Dato : 16-02-07 15:46

Jeg ville sætte stor pris på en invitation til Joost.
På forhånd tak.