/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hej "venner" Samsung E370 blue
Fra : gozimza
Vist : 454 gange
500 point
Dato : 16-01-07 08:55

Hej, jeg har købt en brugt mobil og den cd der normalt følger med, er er ikke med, hvad kan jeg gøre så jeg kan få min PC/MOBIL til at tale sammen? jeg har en bluetooth adaptor/dongle elller hvad den nu hedder sat til så det skulle være ok...I har hjulpet mig før SÅÅÅ mon ikke...

Venlig hildes Gozimza/mikkel

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 16-01-07 09:40

Er din usb dongle ogs installeret? Og er det det rigtige program til mobilen?

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 16-01-07 09:46

NÅÅÅÅ JA....det er en Samsung e370 vi snakker om....

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 16-01-07 09:52

Det er jo nemlig det, jeg har ikke programmet/cd`n den var ikke med og kan ikke findes hos hanm mere, så det korte af det lange....hvor finder jeg det program?og ja det virker fint med min nokia og den Motorola vi havde før, men der var også sd`r med.....

Håber du kan hjælpe....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-01-07 09:59

http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/index.aspx

Vælg din tlf,der,der er en del software(man ka ikke linke direkte>
OS Kategori Beskrivelse Sprog Fil
Win 98/ME/2K/XP PC Link Software SGH-E370 Samsung PC Studio PIMS (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP Image & Ringtone Editor SGH-E370 Samsung PC Studio Image Editor (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP others SGH-E370 Samsung PC Studio USB <måske dette.Driver (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP others SGH-E370 Samsung PC Studio Internet Access (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP PC Link Software SGH-E370 Samsung PC Studio PC Sync (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP others SGH-E370 Sample Media File (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Win 2000/XP others SGH-E370 Contacts Copier (ver..)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-01-07 10:01

Jeg tror det er denne du skal have fat i>

Win 2000/XP PC Link Software SGH-E370 Samsung PC Studio PC Sync (ver.2.0) alm. anvendt sprog

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-01-07 10:05

telefoner>mobiltelefon>mobiltelefon>vælg model.

Annuller spørgsmålet
Fra : gozimza

Dato : 16-03-07 14:01

jeg annullerer spørgsmålet da jeg selv har fundet en cd til telefonen.....