/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
omgå kode på videofilm
Fra : H.P.Larsen
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 15-01-07 20:34

Er der nogen måde jeg kan bryde koden på mine videofilm på, så jeg kan få dem overspillet til dvd?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-01-07 21:51

Det kommer da an på hvad det er for film, hvis det bare er en DVD du vil kopiere, kan det næsten altid lade sig gøre, for der er ikke tale om en kode, men en kopibeskyttelse.
Men du annulerer vel bare spørgsmålet, lige som:
http://www.kandu.dk/Spg69572.aspx
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : H.P.Larsen

Dato : 15-01-07 21:59

hvis du læser mit spørgsmål rigtigt, så er det videofilm jeg gerne vil have overskrevet til dvd, og angående det annulerede spørgsmål, så er det nok fordi svarene ikke kunne bruges.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-01-07 22:24

Nå der var nu ret mange annulerede spørgsmål, hmm!
Men ang. videofilm, så afhænger det da af, hvad det er for nogle, og hvor de kommer fra, i hvilket format AVI/Mpeg mm?
Og hvorfor du mener der er kode på? Kan du afspille dem på computeren?
Og frem for alt: Har du et brænderprogram der klarer DVD, og hvilket. For Nero i version 7, klarer næsten alle film, og laver udemærkede DVD film, ud fra de fleste formater.

http://www.kandu.dk/Spg93682.aspx

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : j.l.

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-07 19:51

Hej du kan køre filmene ind på din computer og brænde dem på DVD med pogrammet ,
DVD SHRINK 3.2 pogrammet er godt og gratis.

Godkendelse af svar
Fra : H.P.Larsen

Dato : 10-02-07 10:28

Tak for svaret . det virker fint