/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor køber jeg frosne rabarber
Fra : Thorendal
Vist : 16793 gange
250 point
Dato : 15-01-07 18:48

Er der nogen, der ved, hvor det er muligt at købe frosne rabarber? Jeg har kigget over en længere periode i de almindelige supermarkeder men uden held.

Sidste vinter var jeg heldig at finde dem i Irma, men har ikke set dem der siden da.

Venligst fra
Thorendal

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 250 point
Dato : 15-01-07 20:50

irma plejer nemlig at have dem - der kan jeg heller ikke finde dem - men flere af coops supermarkeder har dem - bla. superbest
Jeg har også set dem i aldi og ind i mellem i fakta

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 15-01-07 22:51

Så må jeg lige have fat i Super Best og se, hvad de kan byde på...vender tilbage

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 16-01-07 00:52

hejsa..
hvor bor du henne? jeg har nemlig selvplukne rabarber fra min kæreste have liggende i min fryser og dem får jeg nok ikke brugt alle sammen...
men mon jeg kan huske hvor jeg så nogen for ikke så længe siden...måske det var i føtex....
miss.j

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 16-01-07 10:23

Det er rigtigt sødt af dig at tilbyde, men jeg kan da ikke rippe dig for dine rabarber. Jeg elsker bare rabarber og vil gerne have nogle liggende til diverse kager og desserter, og det er træls, at jeg før har set dem i butikker men nu ikke kan finde dem nogen vegne.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 16-01-07 12:22

nåh...du ville nu ikke ribbe mig for dem.jeg har måske også lovet lidt for meget...det er sku saft jeg har.frosset ned.men når de kommer frem igen her til det rigtige forår, så er du stadig velkommen til at få alle dem du kan, hvis du altså kommer i nærheden af københavn....så viljeg plukke dem til dig...
hejsa miss j.

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 20-01-07 11:22

Det er altså ikke fordi jeg ikke vil lukke spørgsmålet - jeg skal bare lige have tjekket op på på de forskellige supermarkeder....

Godkendelse af svar
Fra : Thorendal

Dato : 21-01-07 22:40

Tak for svaret miritdk, hvis ikke jeg finder dem der nu, gør jeg det forhåbentligt på et senere tidspunkt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-01-07 10:00

haha - ja om ikke andet nåede du at smitte mig med lysten til at have lidt frosne rarbarber liggende - det er dog blevet ved lysten lige pt