/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sorterer mapper i "Foretrukne" - Hvordan
Fra : Franksp
Vist : 462 gange
25 point
Dato : 08-01-03 21:44

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig.
Er det ikke muligt at sortere mapperne i Foretrukne i alfabetisk orden på min Internet Explorer? Der er irriterende, at den mappe jeg har oprettet sidst står nederst uanset hvad den hedder.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 21:47

Hej Franksp;

Automatisk sortering : Nej; desværre!
Manuel sortering : Ja; nemt endda. Vælg Foretrukne / Arranger foretrukne. Du kan nu tage ved hver enkelt mappe eller link, og placere dem i præcis den under du ønsker dig.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-03 21:47

Hej Frank

Hvis du trykker på mappen med venstre musetast (ikke dobbeltklikke), så kan du trække den op/ned til den possition du ønsker den skal have.

Mvh srhansen

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-01-03 21:49

Gå op under "foretrukne" og tast "arranger foretrukne, det er delvis selvforklarende.
Du an oprette en mappe (film) f. eks. bagefter klikker du på en "foretrukken" og vælger at flytte den til... ja f. eks. mappen film - som jo så skal klikke på og vupti!!

Accepteret svar
Fra : Smitty

Modtaget 35 point
Dato : 08-01-03 21:49

..... jeg vil have nyt tastatur! Det gamle er fuld af stavefejl!!!!

Der skal ikke stå
Kode
placere dem i præcis den under du ønsker dig.

Der skal stå:
placere dem i præcis den rækkefølge du ønsker dig. :o)

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-03 21:51

Ja, du kan højreklikke på foretrukne i menulinien og vælge sorter efter navn.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-03 21:53

Seks indlæg på syv minutter det kan da kaldes service

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 08-01-03 21:54

Jeg læste ikke ordentligt! Højreklik på en mappe og vælg "sorter efetr navn!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-03 21:56

> Er det ikke muligt at sortere mapperne i Foretrukne i alfabetisk orden
> på min Internet Explorer? Der er irriterende, at den mappe jeg har
> oprettet sidst står nederst uanset hvad den hedder.
>

Højreklik (på én af mapperne)->Sortér efter navn

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-01-03 22:22

Ja det var utroligt flot med så mange svar på så kort tid.
Jeg har afvist svaret fra NeoNmaN da det ikke kan bruges.
Egentlig bør srhansen have mine point, men hvordan kan jeg gi' ham dem.
Er der en der ved dette?

Måske skal vi starte en indsamling til stakkels smitty, så han kan købe et nyt tastatur Jeg håber du forstår en lille morsomhed

M.v.h.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 22:29

FrankSP;

A' ska' komm' etter da' - ska' a'! Sådan en pokkers Fynbo! Det er Leifi!
Selvfølgelig kan jeg tage en morsomhed. 2 Fynboer må da holde sammen - Not?

Du skal såmænd bare trykke "Accepter som svar" udfor den kommentar du bedst kan lide.
Jeg giver dig fuldkommen ret; "srhansen" var havde den lige på kornet.

Dejligt at du stillede spørgsmålet. Så fik jeg lov til at dumme mig og samtidig lære noget.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 22:32

Så var den der igen!

[Citat]
.... var havde den lige på kornet.
[/Code]

Tror jeg skal få hældt kaffen ud af det tastatur - eller bare sætte 2 finger systemet ned i hastighed.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-01-03 22:40

*LOL* Du kan jo også give dine point til Smitty, så øger du hans chancer for at blive månedens vinder, der er gode chancer for at præmien er et tastatur. Den ide' bakker jeg helt op om ha ha.......

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-01-03 22:49

Til srhansen
Du er en rigtig sportsmand med den rette ånd. Jeg giver det første bidrag til smitty. Han får mine point, som jeg kan forstå er helt i din ånd (måske også fordi han er fynbo, ligesom mig) så han måske kan vinde et nyt tastatur.

Til smitty.
Hvorfra ved du at jeg er fynbo???

M.v.h. frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 08-01-03 22:52

Tak for svaret Smitty.

Husk lige at takke srhansen fordi han er en god sportsmand og var med på spøgen.

M.v.h.
franksp

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 22:54

..... mod jer 2; FrankSP og srhansen; han man i h......!
Jeg tror snart jeg bliver

Helt rart med lidt pjat og pjank, når opgaven er løst.

/MVH Smitty

PS : Watch your 6 - You never know, when the little is back!!!!

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 08-01-03 22:57

Selvfølgelig FrankSP;

srhansen : Tak for den gode sportsånd. Jeg får forhåbentlig mulighed for at gøre gengæld inden længe.

FrankSP : Hvorfra jeg ved du er Fynbo; Tja! som jeg skrev lige før: Watch your 6 - one never know!
.... men du kan tænke over det, og komme med et kvalificeret gæt.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 00:01

Kære smitty ;0)

Den nød kan jeg vist ikke knække. Jeg kan godt oversætte hvad du har skrevet, men det der 6-tal gi'r mig ikke rigtig nogen mening, selvom jeg har spekuleret som en gal. Måske er jeg lidt "smådum".
Jeg håber ikke du bliver ved med at holde mig på pinebænken, men giver mig svaret.

De venligste hilsener - I wait for little

;0) Frank ;0)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-03 07:51

De fine svar jeg fik med at trække mappen op hvor jeg vil ha' den virkede fint, men efter genstart af komputeren, står de stadig der hvor de stop før, altså hae jeg ikke fået løst problemet.
-- Hjælp, hvad skal jeg gøre.

M.v.h. franksp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-01-03 21:09

*knock knock* pppsssttt....franksp tror Smitty har læst din profil, den hvori du skriver du er fra Fyn

ovenover hver kommentar står navnet på den der har skrevet kommentaren - hvis du klikker på det navn, kan du se brugerens profil, og historik.

Ja det er bare et gæt inden du spekulerer dig gul og grøn

Fnollerpige / Karina