/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Monitordeling - mellem Compaq Deskpro & ~
Fra : Flemming Kjer
Vist : 676 gange
20 point
Dato : 19-02-01 13:08

I.f.m. etablering af hjemmearbejdsplads (Compaq Deskpro EN Series P266/4.3) ønsker jeg at dele den medfølgende monitor (Compaq P75) med min private Mac G4 (Dual 450). Men vel at mærke således, at monitoren fungerer som a) min hjemmearbejdsplads' hovedskærm, OG b) min G4's skærm nr. 2 (har to skærmkort i G4'eren).

Q: 1) Kan en KVM Manual Switch-boks anvendes?, 2) Hvilke kabler er i givet fald nødvendige?, 3) I modsat fald, hvis KVM'eren ikke virker, hvad må jeg da anskaffe for at få opfyldt mit ønske om pladsbesparende "monitor sharing"?

Mvh/
Flemming Kjer

Kommentar
Fra : tonnybrandt

Dato : 13-03-01 19:34

Jeg ser ingen grund til at en manuel switch ikke skulle fungere. Denne er jo hardwarebaseret og derfor helt ligegelad med hvad den er forbundet til. M.h.t. kabler skal du bruge 2 kabler med alm. skærmstik i begge ender.

Accepteret svar
Fra : tonnybrandt

Modtaget 20 point
Dato : 14-04-01 23:18

Jeg henviser til min tidligere kommentar.