/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
skifte skriftype håndskrift
Fra : fooler
Vist : 1216 gange
50 point
Dato : 15-01-07 12:29

Hej
Jeg vil gerne skifte teksttype til en der minder om en håndskrift, men jeg synes ikke MS office er født med sådan en type, er der er der kender sådan en type?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-01-07 12:35

Via dette link kan du finde DonnysHand http://www.momscorner4kids.com/fonts/index.htm

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-07 12:39

"Freestyle Script"

eller

"Lucida handwriting" ... f.eks.

Men "håndskrift" er jo mange ting...

Også Comic Sans MS kan jo siges at være en håndskrift....

Så mere specifikt: Hvad er det du søger? Skråskrift/formskrift/højre- eller venstrehældende, læselig eller ikke ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-07 12:43

Balcanard.....fin (font) side....hvis man kan undvære æ,ø og å

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-01-07 12:47

===> berpox - mange har jo netop æ,ø & å med, som f.eks. ovennævnte DonnysHand

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-01-07 12:48

# berpox
Ja lucida handwritning er i min hotmail, men den er ikke i min office 2003 version af words. Det er den jeg er ude efter, eller i samme stil.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-01-07 13:02

Prøv at se denne side: http://www.lund.dk/?S=Fonts&Alfa=V der er der også mange at vælge imellem.

Clou

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-07 13:25

Hmmm....sært .... Lucida Handwriting er en del af min Office 2003 pakke ...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-07 13:29

...eller også er det en del af XP prof... ???

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 15-01-07 15:09

Ja det må være fordi det er en proff office du har så.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-07 15:59

Kig her.... det er filen lhandw.ttf
http://www.afosteo.org/Download/Fonts/

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-07 17:38

http://www.freemacfonts.com/

Prøv denne.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 23-01-07 14:25

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-01-07 16:32

Velbekomme!

Hanne