/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Gamle billeder med engle
Fra : lilleli
Vist : 1801 gange
200 point
Dato : 15-01-07 09:28

Jeg har længe ledt med lys og lygte efter nogle gamle billeder - med motiver hvor en engel hjælper et lille barn - der eks. er ved at komme for tæt på en afgrund.... Er der nogen der kan hjælpe med et sted hvor jeg kan købe nogle - eller som har et tip til et sted hvor jeg kan finde dem på nettet???

På forhånd mange TAK.

Lilleli

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-01-07 09:49
Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 15-01-07 10:02

Hejsa
Mange TAK - det er lige den slags - men jeg skal bruge dem som "fysiske" billeder jeg kan hænge op på vægen - altså ikke clipart - men rigtige gamle billeder.....
lilleli

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-01-07 10:08
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-01-07 10:10

http://images.google.dk/images?hl=da&q=guardian%20angel&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

kig dig lidt omkring

hvis du søger på guardian angel eller victorian angel eller religious paintings i billeder kommer der rimelig mange frem

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 15-01-07 13:20

Ellers er der mange genbrugsbutikker, der har gamle billeder. F.eks. Indre Missions genbrug, Kirkens korshær og andre "missionske" genbrug.

Og dér kan man mange steder bede dem om at holde udkig efter noget bestemt, hvis de f.eks. bliver bedt om at tømme dødsbo.

Held og lykke. karenD