/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
recalloc?
Fra : ullabell
Vist : 3440 gange
200 point
Dato : 12-01-07 19:08

Er ikke den klogeste ang min pc,så bær over med mig.
Fik her til nytår opdateret min windows defender til en nyere version.Herefter fik jeg så meddelse om at den ikke kunne finde filen msvcr80.dll. Fandt filen på nettet og hentede den ned på min pc.Men nu melder den følgende hver gang jeg tænder:

MSASCui.exe Indgangspunktet blev ikke fundet

Procedureindgangspunktet _recalloc blev ikke fundet i DLL biblioteket med msvcr80.dll

Hvad dælen betyder det? Helst svar på alm "dansk" da jeg ikke forstår pc sprog.

Mvh Ulla

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 19:27

Problemet er nok at du ikke bare kan downloade en tilfældig .dll fil selvom den har samme navn....

Måske denne kan redde den

http://registrysmart.com/?hop=orderform2&p=2&gid=1068415716&oid=&aid={adcenterID}

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 210 point
Dato : 12-01-07 19:32

har du lagt dll filen i den rigtige mappe (undzippet)
den skal formentlig ligge i
Windows/system32

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-01-07 19:36

hvis jeg mangler dll filer
plejer jeg at hente dem her
http://www.dll-files.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-07 20:09

Det er en Microsoft fil så du burde sætte din installations cd i drevet
og derefter skal du åbne start og i kør menuen skrive:
sfc /scannow
tryk på Enter og dine systemfiler kontrolleres og udskiftes om nødvendigt.

Godkendelse af svar
Fra : ullabell

Dato : 15-01-07 20:58

Tak for svaret ferik.