/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Forbinde mobil til pc.?
Fra : Claus999
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 12-01-07 18:40

Hej.

Jeg har en Nokia 5140i som jeg har taget en del billeder med, hvorved jeg nu vil overføre nogen af disse til min pc.
Jeg har så købt mig et DKU-5 kabel til at forbinde fra USB-porten på min computer med min telefon. Eneste problem er nu at når jeg bruger programmet Nokia Pc Suite, kan der ikke findes nogen forbindelse til telefonen. Lige meget om jeg søger efter telefonen eller hvordan jeg bærer mig ad, så er der stadig ikke forbindelse.

Nogen gode forslag.?

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 12-01-07 18:46

Problemet er løst. :)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-01-07 02:08

HALELUJA - DE HØJE MAGTER HAR VÆRET MED DIG!!!!!

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 19-01-07 22:36

Noget du vil dele med os andre , har også problemer med min nemlig

Kommentar
Fra : Claus999

Dato : 21-01-07 00:07

Gjorde som ikke andet end at sætte USB-stikket i en af de andre USB-porte på computeren, hvorefter det nu virker.

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 21-01-07 11:31

lyder godt, det vil nu ikke hjælpe mig for jeg kan heller ikke få forbindelse via bt, mwn det har virket , så jeg roder bare videre

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 27-02-07 11:16

Installere dine blootooth Drivere igen, det hjalp for mig.

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 27-02-07 11:49

Driveren skulle være okay , kan godt hente og sende filer uden om Nokia Pc Suite .

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 27-02-07 17:43

Har du den nyeste version der passer til din mobil? Altså af Pc Suite.

Kommentar
Fra : binepigen

Dato : 27-02-07 18:24

Har prøvet måde med en ny og ældre version , men må indrømme at jeg ikke har prøvet for nyligt , det virker heller ikke på min datters Nokia 6230 i hverken med kabel eller BT , skal nok bare starte helt forfra en dag jeg har tid

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 27-02-07 22:53

Jeg har lige kasseret min Nokia 6230, men i alt den tid jeg havde den så virkede det med overførsel helt perfekt. Det kan altså lade sig gøre.

Men ja at starte helt forfra er nok ikke nogen dårlig ide.

Håber du finder ud af det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Claus999

Dato : 28-02-07 08:58

Tak for svaret!