/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Explorer 7
Fra : 20Kroner
Vist : 527 gange
77 point
Dato : 12-01-07 16:57

Jeg har downloadet Explorer 7, men når jeg skal installere får jeg meddelelsen:"Installationen understøtter ikke systemets nuværende sprog". - og jeg har naturligvis valgt "Dansk"?

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 12-01-07 17:14

er din win en kopi kan du ikke få ver. 7.

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 12-01-07 17:21

Det er ikke en kopi!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-07 17:22

nej desværre er du nødt til at have en original licens til XP ellers funker det ikke. Hvis det er det du har er der selvfølgelig noget andet galt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-07 17:23

Men er din xp så dansk

ps; Undskyld at vi tvivlede

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 12-01-07 17:29

Ja..den er også dansk og var installeret i min ret nye PC

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-01-07 17:33

jeg har en ny Medion maskine med win XP og media center
købt i Aldi nov. 2006
den opfører sig på samme måde som 20kroner skriver,
hvorimod den bærbare fra feb. 2006 er der ikke nogen problemmer med
jeg har kørt med Explore 7 nu i ca. 3 uger
jeg ved ikke om jeg kan gå tilbage til 6,0 det ville jeg gerne
jeg har ikke rigtig kunnet se nogle fordele ved 7,0 tværtimod

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 12-01-07 17:57

Hej ferik...Det er nøjagtig den samme maskine jeg har!!!!!
Men åbenbart ikke nogen fordel at lægge explorer 7 ind.!
Men det er da mærkeligt, at det ikke kan lade sig gøre...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-07 18:02

Det lyder særdeles mystisk at det skulle have noget at sige. Prøv at kontakte Aldi eller Medion og hør hvad det nu er for noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 18:07

Det er ikke det der er problemet.....

Du skal lukke ALT du har kørende af div. sikkerhedsprogrammer under installationen - det er dem der blokerer

Der er mange der har det samme problem - og det er tilfældigt på hvilke maskiner det opstår....

Årsagen er at IE7 skal "skrive" i din registreringsdatabase og det kan den ikke hvis antivirus osv. kører....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-01-07 18:10

hvis jeg skal sende en fejlmelding til Bill Gates
popper den op på delvis engelsk
det er måske derfor der er lidt sprogforvirring
jeg har bestilt Win Vista hos Medeon
jeg forventer at få vista ca. 1 feb
så jeg vil vente og se

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-01-07 18:16

Forklaring her -> http://spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=33560

Vent med IE7 til den komme via Windows Update. Der er for mange fejl i den endnu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 18:23

Den forklaring med at en "dansk" komputer i virkeligheden er engelsk lyder også plausibel....

Men det er ikke den forklaring Microsoft giver....

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 12-01-07 18:28

Tak for de mange svar..refis lyder meget sandsynlig..men da jeg ligesom ferik også har bestil Vista er det nok bedst at vente....

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 15-01-07 12:07

Jeg kan heller ikke ins. IE7 på min media center men godt på XP Home SP2.
Jeg får den samme besked med sproget.

Jeg er temmelig sikker på at den ikke kan køre på media center endnu.

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-01-07 20:29

Jeg er også ganske overbevist om, at det er mediacenter versionen som er problemet.