/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
lav log over aktivitet
Fra : Pjevser
Vist : 438 gange
150 point
Dato : 12-01-07 16:42

Jeg vil gerne have lavet så min hjemmeside laver en log over det aktivitet der sker.
Altså når fx en bruger åbner hjemmesiden så bliver det skrevet i loggen osv...
Lige pt kan man uploade filer dertil og der bliver så også logget NÅR man har uploadet. Men jeg ville gerne have udvidet den så den også kommer frem med når man browser rundt.
Nogen der kan hjælpe med det? Eller kan linke til en side hvor jeg kan smide det ind eller andet?

/Pjevser

Kommentar
Fra : SuperDelphi

Dato : 12-01-07 21:14

Hej Pjevser
Jeg kan da nok godt finde ud af at lave et ASP program, som kan gøre det du ønsker, spørgsmålet er blot om du også forventer at skulle betale for det ?

mvh

Poul-Erik

Annuller spørgsmålet
Fra : Pjevser

Dato : 06-04-07 03:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål