/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdateringer
Fra : sdam
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 12-01-07 08:56

Når der kommer nye opdateringer til Windows, og de bliver installeret på min computer, bliver min mailprogram (Outlook Ekspres) altid ændret til programmet "Microsoft Office Outlook"!
Kan det laves sådan at dette IKKE sker ved disse opdateringer..?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-07 09:02

lyder da underligt

men bruger du både ms outlook og outlook express kan du et eller andet sted vælge hvilket der skal være standard .

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-01-07 10:34

Har samme problem, så jeg er "med på en lytter"

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-07 11:02

Åbn Outlook express

Gå i indstillinger

Faneblad "generelt"

Tryk på "benyt som standard"

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 12-01-07 11:46

Du kan også gå i :

KONTROLPANEL
Tilføj/fjern
"Angiv Programadgang og Standarder"
Rul på pilen i højre side - så foldes en ny side ud
Vælg et standard E-mail program
sæt prik ved: Outlook Express
marker:"Aktiver dette program"

Mvh

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 12-01-07 11:47

Hej Refi
Jeg kan ikke komme til at trykke på "benyt som standard", da denne mulighed er nedtonet og kan ikke aktiveres. Hvorfor må du ikke spørge om....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 12:04

Det er fordi den allerede ER standard

Hvorfor mener du det er ændret

Og hvor har du det navn fra (Microsoft Office Outllook)...

Hvis du har Office installeret og opdaterer det, er der sikkert et sted (under opdateringen) hvor du kan fjerne eller sætte et "hak".....

ALLE programmer forsøger jo at blive "standart" hvis de kan slippe af sted med det...

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 12-01-07 12:34

OK, så skal du bare markere "brug mit nuværende e-mail program".

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 27-02-07 20:19

Tak for svaret refi.