/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Call of duty United Offensive
Fra : michael_30
Vist : 426 gange
300 point
Dato : 11-01-07 16:40

Hej...
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde et program til at lave runder med.....

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-07 10:50

Prøv evt. dette forum http://www.gamers-globe.com/forum/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-07 11:57
Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 07-02-07 18:05

Citat
Der skulle være flere at vælge imellem her

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Call+of+duty+United+Offensive%2Bmaps&meta=

Det var ikke maps "Runder" jeg søgte, det var et program til at lave maps "Runder"med....
Det hedder vist nok maps editor, håbede lidt at jeg kunne finde programmet + manual.
Jeg har faktisk fundet programmet, men kan bare ikke finde ud af, hvordan man bruger det....
Her kan man finde det
http://callofduty.filefront.com/file/Call_of_Duty_United_Offensive_Map_and_Mod_Tools;31131

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 07-02-07 18:24

Altså jeg er lidt forvirret, kan du være venlig og definere hvad du mener med runder?

Jeg er ikk helt sikker på om jeg kan huske hvilket spil det er, men hvis det virkelig er det spil jeg tror det er, så er der nogle point der tæller ned når man har nogle flags, eller hva det nu end er banen går ud på, er det disse point du vil have til at være flere af?

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 07-02-07 18:33

Citat
Altså jeg er lidt forvirret, kan du være venlig og definere hvad du mener med runder?

Jeg er ikk helt sikker på om jeg kan huske hvilket spil det er, men hvis det virkelig er det spil jeg tror det er, så er der nogle point der tæller ned når man har nogle flags, eller hva det nu end er banen går ud på, er det disse point du vil have til at være flere af?

Spillet hedder Call Of Duty United Offensive
Runder mener jeg "Maps"

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 07-02-07 18:51

for at sige det lige ud: kan du for fanden da ikk snart bestemme dig??

Citat
Det var ikke maps "Runder" jeg søgte, det var et program til at lave maps "Runder"med....

det er da besværligt at kunne hjælpe dig når du ikke engang selv ved hvad hulan du beder om!

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 07-02-07 22:26

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-02-07 07:10

Velbekomme