/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
techno - trance - dance, dit ynglingsnum~
Fra : NielsPT
Vist : 759 gange
40 point
Dato : 08-01-03 19:48

Hejsa alle..

Hvad er dit techno, trance eller dance ynglingsnummer? Hvis I alle skrev et rigtig fedt nummer ind, vil vi kunne lave en liste, hvor de fedeste af de fedeste techno - trance - dance numre nogensinde, er samlet..

Jeg vil da gerne starte med et par stykker:

Southside Spinners - Luvstruck
Lautsprecher - Omnibus
Robert Miles - Children
&
4 Clubbers - Together

Håber en masse numre .
HYGGE!

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 05:16

Var der nogen der sagde "dybtallerken" ?

Frit valg :
http://www.icom.ee/dmitriav/music/
http://www.visualplayground.de/Drum&BassTOP50
http://www.clubradio.net/music/top50.cfm

Hvorfor binde sig til nogle enkelt sange. Bare det pumper max i bøfferne når man tager holtekolmen ned på mountainbike !

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Accepteret svar
Fra : SuperJan

Modtaget 40 point
Dato : 09-01-03 13:07

Jeg synes, det lyder som en rigtig god idé.

Men jeg kan også godt følge KeFir lidt (Hvorfor binde sig til nogle enkelt sange), så derfor er min liste blevet noget lang.

Det er lidt blandet nye som gamle, men klart mine favoriter:

Ace - Stairway to heaven (Original)
Armin van Buuren - Communication II (Armin remix)
Astral Projection - Mahadeva
Astral Projection vs Trilithon - Burning up
Astral Projection vs Trilithon - Gem
Blank & Jones - Desire (4 Strings remix)
Dj Marc La Cruz - Future prison
Dj Sequenza - Ich schmelze
Dj Tiesto - Lethal industry (Svenson And Gielen remix)
Dumonde - God music (Cosmic Gate remix)
Dumonde - Tomorrow
Gouryella - Ligaya
Green Court feat Lina Rafn - Silent heart
Harem doctors - Outer limits
Jam X & De Leon - Mind made up
Jhwh - Lost in trance
Kai Tracid - Skywalker
Karaja - She moves (X900 short cut)
Legent B - Sexuality
Mario Piu' Presents Dj Arabesque - The vision (Original)
Mauro Picotto - Back to Cali(Push remix)
Members of mayday - 10 in 01
Paul Oakenfold - Ready steady go
Paul Oakenfold - Southern sun (DJ Tiesto remix)
Pulser - Cloudwalking
Russenmafia - Afraid of us (Schwarze puppen remix)
Schwarze puppen - Tanz (Skysurfer remix)
Scooter - Endless summer
Scooter - Fuck the millelium
Scooter - Rhapsody in e
Sinead O'conner - Troy (The Phoenix from the Flame) (Push remix)
Snap - Rame
System F - Exhale
Taste experience - Highlander (Ralphie B's massive mix)
U96 - Das boot
Yahel - Voyage
Xallux - Take a trip (Marc n Ace remix)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-01-03 15:36

Jeg er helt enig med jer to, et enkelt nummer er da ikke nok, hvis man har MANGE favoritter.. (der er jo lavet MANGE fedde sange)

SuperJan havde i hvert fald mange favoritter, og tak for dem, en ret fed liste, hvis jeg skulle sige det selv.

Men jeg synes også tit at lister rundt omkring på nettet (ofte udenlandske sider) indeholder knap så gode numre, derfor er det en fordel hvis folk skrev deres foretrukne techno - trance - dance numre ind - alle dem man føler noget for..

Håber på flere numre..

HYGGE
:D

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 16:02

Hej

Jeg har ingen numre, (altså tecno, trance eller dance) for det musik jeg gerne vil høre, det leder jeg ikke efter på nettet. Hvis jeg hører noget jeg godt kan li', så går jeg ned og køber det, og jeg hænger heller ikke fast i en bestemt genre. Men det er da OK hvis du syntes der skal laves en sådan liste.

Og så lige Master_of_KeFir, det hedder ikke "Holtekolmen" men " Holtekollen" for "kolmen" er nogle små grimme frø man putter i brød, (staves dog) kommen, og de smager ganske forfærdeligt (efter min mening altså) .
Men måske du er i Norge, for der hedder det jo Holmenkollen, så du har måsle fået blandet bogstaverne lidt sammen?

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-01-03 17:16

Mone -> Hvem siger jeg/vi leder efter det på nettet..?? Jeg har ca. 10 techno cd'er, som jeg ærligt har købt, desuden hænger jeg mig ikke fast i een genre, kan også lide alternative, grounge eller rock, men det var ikke formålet med denne liste at omhandle andre genrer end dem jeg har foreslået.

Tror du ikke også listen bliver lidt uoverskuelig, hvis jeg bad folk om at "skrive deres ynglingsnumre her"?? ;)

Listen her giver dig simpelthen bare nogle flere muligheder, til at gå ned i butikken og høre de artister, som andre mennesker foretrækker, og som de har foreslået, og måske købe cd'en, hvis den falder i god smag..

Grunden til at denne liste omhandler techno, trance eller dance, i stedet for alternative eller grounge, er da simpelthen fordi genren er lidt svær at finde rundt I.. Der findes (som i så mange andre genrer) utroligt mange artister, men de høres sjældent, i forhold til andet, i Danmark, og derfor kan det være problematisk at forny sig inden for genren.

Egentlig kan jeg ikke se hvorfor du overhovedet skriver et indlæg, du bidrager jo ikke rigtig med noget...

Desuden SKAL man også tilføje nogle numre, hvis man sender et indllæg herind!! > just kidding :D

HYGGE..!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 18:57

Sorry, men så har jeg misforstået dit spørgsmål.

Jeg skal allllllldrig gøre det mere.

Selv HYGGE!!!
Mone

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-01-03 21:10

heeeeelt i orden, du gør det bare igen, hvis du får lyst.. ;)

Med Venlig Hilsen
Niels

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-01-03 21:48

Tak, det var sødt af dig, nu er jeg glad igen.

Kommentar
Fra : markdkk

Dato : 16-04-03 17:05

SCOOTER....
scootertechno.com
vild fed musik. bla. aiii shot the dj, RAMP (the logical song), posse (i need you on the floor) .

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 18-12-03 14:31

HÉR er kvalitets dance:

Special D - Home alone (club mix) | Aldrig har jeg hørt SÅ fed en opbygning
Infernal feat. Redstar - Banjo thing | For fed!
Prezioso feat. Marvin - Let's talk about a man | ALDRIG jeg bliver træt af den
Barthezz - infected | Lææækkert
Gigi D'agostino - super | Helt klart på min all time favorite list
Da Hool - Meet her at the love parade 2001 | Den melodi bliver jeg aldrig træt af
Das Saint - I wanna see U sweat | En rigtig floorfiller
Das Saint - Follow me baby | yeeeaahh!
Das Saint - The masterplan | Lækker musik
Das Saint - Shadow | Det hænger godt sammen
Bille Brown( eller er det Moore?) - up & down | Fed vokal
Klubbheads - Big bass bomb | Lang tid om at komme igang, men så sparker den også røv
Klubbheads - Hip hopping | div div div div div DIV, div div div div DIV!
Prezioso - Rock the discoteque | man kan ikke holde mund, når man hører den
Storm - Storm | SÅ godt
Storm - Huri kahn | mmmmm

Suuuuper musik...
please enjoy

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 18-12-03 14:57

max!! Og tak for listen!