/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Piller til ens planter????
Fra : banankage
Vist : 462 gange
20 point
Dato : 08-01-03 19:26

Hejsa...

Jeg har hørt at mine planter i mit akvarium skal have gødnings piller er det rigtigt?? hvad er så ca prisen..

Jeg har også hørt at man kan bruge almindeligt ler er det sandt?? Jeg har stadig noget fra julen, sådan noget dekorationsler..

Vil gerne have nogle svar, inden Jeg begynder på noget... mvh banankagen

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 20 point
Dato : 08-01-03 23:11

Ja dine planter i akvariet skal have gødning, men det behøver ikke at være i pille form. Jeg bruger noget flydende. Jeg kan ikke lige huske prisen. Det er købt hos en almindelig dyrehandler

Godkendelse af svar
Fra : banankage

Dato : 11-01-03 18:30

Tak for svaret bente64.

Kommentar
Fra : cborch

Dato : 24-04-03 13:19

Tropical mastergrow er et godt produkt og kan købes online hos akvariewest.dk. Jeg har brugt denne butik fordi det kun koster 20 kr. at få sendt små varer.

Du kan sagtens bruge ler og det er meget billigere, men hvor effektivt det er i forhold til andre gødninger ved jeg ikke.