/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
medieplayer 11
Fra : chicapigen
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 10-01-07 18:11

hejsa

når man har downloaded windows medieplayer 11 på engelsk og opdager at den også findes på dansk hvad gør man så ???? sletter den engelske version ?? og henter den danske eller kan jeg bare downloade den danske uden at gøre noget ved den engelske ??

mange hilsner fra

chicapigen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 10-01-07 19:09

højreklik på genvejen - find placering - slet alle filerne - og hent den danske så

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 19:12

http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735 du kan for en sikkerheds skyld lige køre den her lille regcleaner hvis der skulle ligge rester tilbage - delete kun hvad der er safe to delete

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 10-01-07 19:32

Tak for svaret miritdk.

super hurtig hjælp, sådan fortsat god aften

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 19:41

velbekomme og selv fortsat god aften