/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Lyse ar
Fra : Jay_nike
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 09-01-07 19:15

nogle der kender til et produkt der kan reducere eller fjerne lyse ar på kroppen.

mvh jannik

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-01-07 19:33

Har du selv resten...
Eller mener du på et BILLEDE.

Ellers gå til en læge, og hav dine penge/ kort med.
-----
Ellers prøv en Tatovør,,,,,men forespørg på diverse forums
før du afprøver det........
Da det til tider kan se VLRRE ud end det du ville af MED...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-07 19:41

Nej, den eneste måde at fjerne ar er operativt, med risiko for endnu grimmere ar bagefter

Arvæv er hudforandringer efter foskellige skader, og man kan ikke bare genoprette hudens tidligere struktur der hvor der af en eller anden årsag er kommet et ar.

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-01-07 05:37

Aloe vera kan mindske ar også gamle ar.
http://www.detukendtes.dk/ooizzCMS/DA/__13/1314177

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-01-07 06:48
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-01-07 09:28

Også en overvejelse værd http://www.cacidenmark.dk/behandlinger.html

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-07 14:15

Citat
Arvæv er hudforandringer efter foskellige skader, og man kan ikke bare genoprette hudens tidligere struktur der hvor der af en eller anden årsag er kommet et ar.

Man kan altså ikke "opfarve" lyse ar, da det lyse skyldes at pigmenteringen (farven) i huden er forsvundet der hvor arret er

mvh dova