/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Skibsmontør
Fra : tronddk
Vist : 820 gange
60 point
Dato : 09-01-07 18:57

(dette er stilet af en ven så ved ikke så meget om det selv)
Jeg er i lære som Skibsmontør og har brug for et slags oversætter program .
Det skal være sådan hvor man kan se navnet på dansk og englesk Også skal det være sådan at man skal kunne høre det englesk ord blive udtalt .
Jeg har selv alle de ord den skulle kunne oversætte Det drejer sig om CA 1160 Ord. er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at lave sådan et ? eller kender et program jeg kan bruge? (det er ord som piston ,final position og lubricate og mange flere

Accepteret svar
Fra : spejder_ben

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-07 11:03

Tror ikke der findes nogen bedre oversætte end en ordbog også finde ne ven som kan udtale orden for en. Måske have en samtale omkring det omtalte emne.

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 03-03-07 12:42

Jeg er også i lære som skibsmontør, mangler en uge så er jeg udlært!! Hva skal du dog bruge det program til?

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 10-03-07 12:39

Tak for svaret spejder_ben. jeg fik ikke noget svar men jeg lukker det nu så jeg ikke glemmer den helt så den bare ligger og fylder på listen !!

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 11-03-07 17:34

Det er bare iorden troneddk..
Held og lykke medat finde et program..