/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
pleomax uhd-2g
Fra : anniebritta
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 09-01-07 18:28

Ved tilslutning af ovenævnte hard disk på en PC med windows XP fremgår disken ikke af stifinderen, i modsætning til under enhedshåndteringen, hvor den fremgår som en USB-lagerhed med placering O og som virkende korrekt. På en anden PC med Windows XP fremgår hard disken af stifinderen. Kan nogen hjælpe mig med at løse problemet?.
vh
Annie

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 20 point
Dato : 10-01-07 06:58

På den første pc - Har du da nogle netværksdrev tilsluttet med drevbogstav?
eller kortlæser(e) med en række drevbogstaver. ?

I så fald skal du have USB drevet omdobt m.h.t. drevbogstav.:

Start - højreklik på denne computer - vælg administrer
Så starter administration
Vælg diskhåndtering i venstre side
I højre side nederst vil disken fremkomme, du højreklikker inde i diskområdet og vælger skift drevbogstav og sti.. Giv den nu et frit drevbogstav. f.eks "X"

Godkendelse af svar
Fra : anniebritta

Dato : 11-01-07 20:24

Tak for svaret JensT.nu er jeg heldigvis den frustration fattigere mht min nye PC, der på trods af bedre ydeevne mm ikke kører flysimulatorspillet flydende.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 13-01-07 10:06

Hvis flysimulator ikke kører flydende er der sikkert nogle processer, som du kan undvære, der kører i maskinen.

Hvilken maskine er det ? Mærke og model?