/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Bobbel under gattet
Fra : mehn
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 09-01-07 13:20

Hej jeg har nogle mollyer, hvor der er kommet en gul bobbel under gattet på den ene hun hvad er det..Og er det noget der smitter???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-01-07 19:44

Som en regel ///// er ALT smitsomt.
Du skriver GUL SÆK, du er sikker på det ikke er en blommesæk,
med æg i, ved godt den burde ligge inde i fisken.
Men til tider, kan der komme de mest mærkelige UDVÆKSTER på dyr,
som OGSÅ bliver fremavlet, ''' men ikke til fiskens BEDRE.

Ellers er det sikkert en eller anden form for BYLD,
prøv lidt saltvand, eller er der ikke andet end _
at aflive det/ dem.

Havde det været min fisk, så sad den i et akvarium for sig selv
og det kan /kunne ikke gå for langsomt.
Men skal gern lige se mine ''gamle bøger igennem''
men tvivler på de findes der.

Har lidt billeder og andet, du gerne må få, af sygdomme _ for begyndere = altså.
Men tvivler på de er UP TO DATE.

Men smid en PM og jeg scanner dem til dig_ en af dagene.

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 10-01-07 12:06

hej Disken
Tak for svaret.
Da jeg kom hjem i går aftes var den væk og fisken ser ud til at ha det godt. men det ville da være rart at vide hvad det var allige vel Så jeg vil gerne smide en PM men jeg ved ikke lige hvad det er
Hilsen Morten

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-01-07 19:19

Har stadig ikke opfattet, om du vil have, at jeg sender dig - det jeg har.
Det tager lige sin tid at scanne, og det er ikke det SIDSTE nye,
og det omhandler IKKE genetiske sygdomme.