/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Modulbyg - kontor
Fra : CLAN
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 09-01-07 08:05

Er der nogen der har kendskab til modul opbygning af mindre lokaler (kontor) i et produktionslokale?
F.eks et mindre værkførekontor i et produktionslokale.
Jeg er ude efter den type hvor der imm. alu-skinner isættes paneler (plade på begge sider med mellemliggende isolering). men kan ikke rigtigt finde leverandøre af sådanne komponenter på nettet - sikkert fordi jeg ikke ved, hvad disse moduler hedder/kaldes.
Link til leverandøres hjemmesider modtages.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-07 08:13

Hej CLAN
Jeg kunne forestille ,at det var dem her du tænker på :
http://www.olt.dk/Katalog/Gips/Gipsplader.htm

De hedder: Stål-konstruktions Gipslægter til skillevægge

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-07 08:42

Hej Palle
Princippet er noget hen a'la det du henviser til.
De "moduler" jeg er på udkig efter er - hmmm hvordan forklares det?
Panelet (modulet) er ca 50 mm. tyk med ca. 0,5 mm. stålplade på begge sider (inder- & yder- væg). Det mellemliggende "isolering" er som bølgepap. Disse kan få's med vinduer, døre osv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-07 08:45

NB: Disse paneler er 0,5-1,0 m. brede og sammensættes i H- eller T-skinner.
Har også set disse "moduler" med bats-isolering istedet for omtalte bølgepap.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-07 08:48
Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 09-01-07 08:49

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-07 09:27

JA, JA...dem kender jeg også godt....
Mange Tak for din accept...hovedsagen var at du fandt det du søgte

/Palle