/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Jeg har en STREET PILOT GAEMIN
Fra : Franksp
Vist : 544 gange
100 point
Dato : 09-01-07 00:20

Jeg har en Garmin Street Pilot, De Luxe til salg. Jeg var en af de første der købt den. Den kostede mig kr. 14.999,00. Jeg vil sælge den nu, til højeste bud. Mindst kr. 3.500,00.
Der følger også CD'er med de seneste opdateringer, og kodeord. Alt legalt. Måske må jeg ikke det her, men jeg gør det alligevel. Jeg er blevet pensionist, og har ikke brug for den mere. Kom med dit bud. Du kan jo skrive migtil mig privat.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-01-07 00:41

Har du tænkt på alternativerne, og deres muligheder op imod din model?

Der findes jo mange modeller, der har flere "fortrin" en din model, og som ikke koster ret meget mere.

Ole P. Bielefeldt

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-07 07:47

Garmin Street Pilot de luxe :
http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=2062
På dette link - hvis de har flere, koster den lige under 4.000 kr - for en ny, så med de nye tiltag og store prisfald, er det træls, når man har giver så meget.
(Jeg købte min første PC med farveskærm og et par programmer til den 1 .dec 1988 for "kun" 30.000 kr.Jeg havde en Motorola biltelefon i bilen til 30.000 kr. I juli 1993 kobte jeg en Nokia 101 til 7.500 kr. og i december samme år - 749 kr. - i Bilka!)
Vil vi være med på det første, så koster det!

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 09-01-07 11:34

Ja, og min første lommeregner kostede 600,- SURT.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-01-07 18:37

Til Alka

Ja, det er præcis denne model jeg har

Til Alle

Jeg synes det er svært vælge mellem Garmin, Navman og TomTom navigationsapperater. Er der nogen af jer der har erfaring? Hvad ville i vælge hvis i skulle købe en ny i dag. Max. kr. 5.000,00

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 12-01-07 19:38

Tak for svaret alka.