/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Upload-system
Fra : Steffansteffan
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 08-01-03 16:17

Er der nolge der ved hvor man kan finde et godt upload-system til eget brug.

F.eks. et som dette: http://www.Supermodel.dk

Man skal kunne uploade billeder og tekst til billederne.

og det skal være gratis :)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-01-03 16:42

Jeg bruger windows commander.det kan utroligt mange ting bl.a uploade:access ftp servers
download det her:http://www.ecmascript.dk/software/00017/
for at uploade filer til hjemmeside skal du bruge menu punkt NET-TILSLUT FTP SERVER-heri vælges ny forbindelse-efter den er indskrivet korrekt,tilsluttes ftp,men kun med det ene vindue,det andet(dvs to stifinder overfor hinanden)stifinder er din harddisk der fra kan du ment overføre filer til din hjemmeside,med et godt overblik.programmet kan bruges til at kopier klipe filer fra en del af drevene til et andet eller pakke dem ,med meget mer.det er gradis dog skal men trykke 1,2 eller 3 men ubegrænset tid.hvis du ikke syndes om det til upload,så lær det alligevel at kende.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-03 17:01

"Steffansteffan" <Steffansteffan.news@kandu.dk> wrote in message
news:8hXS9.31528$Hl6.3268985@news010.worldonline.dk...
> Er der nolge der ved hvor man kan finde et godt upload-system til eget
> brug.
>
> Man skal kunne uploade billeder og tekst til billederne.

http://www.pstruh.cz/help/ScptUtl/library.htm

Deres gratis version er fantastisk.

Koden i den kan man diskuttere.

Den er ofte ikke konsistent i letter-casing og kan optimeres en del, men
den skalerer perfekt og jeg har ikke haft problemer med den ved sites i
prod.

Mvh
Jimmy

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 08-01-03 19:57

vis jeg var dig villle jeg søge på www.hotscripts.com eller www.asp.dk da du nok kan finde det der inde

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 09-01-03 17:02

Jimmy
det er ellers et godt system. men det mangler at kunne vise "Lille billeder" at de uploade billeder istedet for en tekst.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 15-02-03 09:39

svar

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-03 03:26

Hvordan får man det der til at fungere???

Jeg har hentet en zip med et hav af filer. Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg
skal starte???

Jimmy wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "Steffansteffan" <Steffansteffan.news@kandu.dk> wrote in message
> news:8hXS9.31528$Hl6.3268985@news010.worldonline.dk...
> > Er der nolge der ved hvor man kan finde et godt upload-system til eget
> > brug.
> >
> > Man skal kunne uploade billeder og tekst til billederne.
>
> http://www.pstruh.cz/help/ScptUtl/library.htm
>
> Deres gratis version er fantastisk.
>
> Koden i den kan man diskuttere.
>
> Den er ofte ikke konsistent i letter-casing og kan optimeres en del, men
> den skalerer perfekt og jeg har ikke haft problemer med den ved sites i
> prod.
>
> Mvh
> Jimmy
>

--
Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?
- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne
KLIK HER! => http://www.html.dk/tutorials

Kommentar
Fra : daugaard1

Dato : 21-07-04 10:15

Jeg kan klart anbefale http://www.freeaspupload.net/ her selv brugt det.

/Søren D