/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Peugeot oliepumpe
Fra : jlbendtsen
Vist : 912 gange
150 point
Dato : 08-01-07 22:00

Hey

Nogen der ved hvor jeg kan finde en olieblander/pumpe til en peugeot speedake andet end hos selve peugeot da den koster 650 og må da kunne finde den billigere

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 160 point
Dato : 08-01-07 22:40

Sjældent de går i stykker, men hvis du vil have en, kan du nok finde en brugt hos en knallertmekaniker, da mange scootere ophugges der efter feks. totalskade mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 09-01-07 18:51

grunden til den gik i stykker er at ham jeg har købt den af havde en med ti tommelfingre til at skifte udstødnig for sig så at studsen knak plus at han fik revet ledningerne over til statoren som jeg så har skiftet..
se forresten mit nye spørgsmål
lader lige dette stå et øjeblik

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-01-07 23:43

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 15-01-07 16:06

Okay.. Du må jo sige til hvis du kender nogen der kender nogen osv

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-01-07 21:43

Vil det sige du ikke bruger knallerten endnu, fordi du ikke har fået en oliepumpe.
Du kan jo også selv blande 2-2,5% olie i benzinen?
VH Palle Hansen