/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Hjælp til spørgeskema
Fra : gummianden
Vist : 1329 gange
200 point
Dato : 08-01-07 21:08

I forbindelse med en opgave er jeg igang med en spørgeskema analyse på 12 hurtige spørgsmål, og håber derfor at du vil hjælpe mig ved at besvarer disse spørgsmål.. Blandt alle der svare trækker jeg lod om 300 kr kontant, og yderligere trækkes der lod om 200 point blandt de kandu brugere der svare. Det er simpelt at deltage... Klik ind på: http://www.partykongen.dk/blog/

Og når du så har besvaret spørgsmålene skriver du blot "udført" som svar på dette spørgsmål, også trækker jeg lod om de 200 point (ved overdrevent snyd, dvs. mange flere som skriver i tråden, end der svare på spørgeskemaet vil konkurrencen om de 200 point blive annuleret)

Accepteret svar
Fra : spejder_ben

Modtaget 210 point
Dato : 08-01-07 21:19

udført

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 21:21

I dette spørgsmål, hvor flere svarede i håb om at få point lod du som ingen ting, og nu lokker du igen med point

http://www.kandu.dk/Spg85507.aspx

Få dog din familie til at svare, de gør det sikkert gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 21:21

Hvordan vil du dele 300 kr. ud til "anonyme" kandubrugere.... ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 21:23

- Ubesvarede 11
- Besvarede 11
- Annullerede 0
- Slettede 4
Ialt 26

Chancerne for at spørgsmålet lukkes er NÆSTEN 50 %

Gode Odds

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 21:25

Udført

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 08-01-07 21:29

Endnu en gang udført

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 08-01-07 21:37

Okay Ans.... Den ene havde jeg glemt, og det er der nu rodet bod på... Pointene er udbetalt, og jeg har undskyldt ventetiden, håber det er nok... Det må være smuttet mit i det sædvanlige stress omkring hovedopgavens afslutning...

Refi: Hvis man besvare spørgeskemaet vælger man selv om man vil oplyse en emailadresse eller et telefonnummer, så jeg kan få fat i folk hvis de skulle have vundet... Pengepræmien kan også vindes af andet en kandubrugere... Og har du gidet se på hvor mange der rent faktisk har svaret på spørgsmålet i de 11 stadig åbne spørgsmål? Indrømmer at der er to som skal lukkes, men de ikke er blevet det, og det skyldtes at jeg ikke havde brugt svaret, og derfor ville vente og se om der kom noget bedre (f.eks. blev navnet på den festside jeg søgte et godt navn til Partykongen.dk, og det er vist ikke nævnt i tråden, men jeg lod den være åben for at se om jeg evt. kunne få et bedre navn til senere brug)... Jeg skal nok få ryddet op i det, men kan ikke se hvorfor jeg skal give point til folk der ikke svare på spørgsmålet, men f.eks. blot smider et link (der ikke indeholder svaret... Eller noget der kan bruges til at finde svaret)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 21:38

Citat
Og når du så har besvaret spørgsmålene skriver du blot "udført" som svar på dette spørgsmål

Udført

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-01-07 21:39

Jeg ville så gerne svare, men det er svært, og jeg kan ikke finde ud af det.

Ps. Ingen hjælp tak - for det er jo snyd..........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 21:44

gummianden, læs dog lige det, der står i din profil

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=174790

Hvad skal du dog bruge den opgave til. Hvilken eksamen er det du skal til, hvor du har brug for enten e-mail eller tlf.nr. på brugerne på kandu.

Gider du godt lige forklare mig det?

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 08-01-07 21:46

Hvis I ikke ønsker at oplyse tlf. nr eller mail kan I skrive kandu=brugernavn i sidste spørgsmål, så kan jeg jo fange Jer herinde hvis I vinder...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 21:49

Selvfølgelig skal du ikke lukke spørgsmål der IKKE er besvaret....

Men "brokkeriet" gav jo bunus....

Nu har du allerede lukket 3 spørgsmål

Det mindste "folk" her forventer er trods alt at deres svar bliver taget seriøst - uanset om man kan bruge dem eller ej....

Men pøj-pøj med dit spørgeskema...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 21:55

Hvor kommer Hi-Fi klubben ind i billedet.......

Skal vi tjene penge til dig....

Det lugter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 21:57

For min skyld kan du beholde dine penge og din konkurrence. Jeg kunne ikke drømme om at gi' dig enten min mail eller tlf.nr.

Men kan du ikke svare på hvorfor du skal bruge de oplysninger. Hvad har Hi-Fi klubben med din opgave at gøre?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 21:59

refi

Der var vi næsten enige på samme tid

Kommentar
Fra : KrisH

Dato : 08-01-07 22:30

Udført!

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 08-01-07 22:33

Godt vi har netpolitiet... Ellers kunne det jo være at der rent faktisk var folk der troede på at folk gjorde noget uden at de rent faktisk tjener på det... Opgaven går mærkeligt nok ud på at analysere HiFiKlubben, samt folks købemotiver i forbindelse med køb af radio/tv, om end dette er meget svært at se ud fra spørgsmålene. Der er jo rent faktisk nogle uddannelser hvor man tager afsæt i virkeligheden, hvor urealistisk dette kan lyde, især hvis man senere skal ud og arbejde med salg, markedsføring eller virksomhedsdrif i den virkelige verden.

Og undskyld betjent at jeg ikke har opdateret min profil siden jeg startede herinde... Den adresse der står angivet bor jeg nu ca 250 km fra. Men skal nok huske at sende dig flyttekort næste gang jeg flytter, samt fortælle dig når jeg starter og afslutter uddannelse...
Har valgt denne løsning for at få flest muligt svar på min spørgeskemaundersøgelse, da det virkede for et år siden da jeg sidst skrev skoleopgave, også virker det nok også nu... 1200 respondenter virker unægteligt noget bedre på censor end: 100 respondenter, fundet ved at dele spørgeskemaer ud i klasser på skolen...

- - - - Obs, stedvis ironi anvendt visse steder over denne streg - - - -

Og når nu konkurrencen er åben for alle som kommer forbi min side er det jo unægteligt svært at trække en vinder hvis man ikke har en eller anden måde at komme i kontakt med dem på. Det er jo ikke alle der bruger kandu... Dette er alt som mail eller telefonnummer vil blive brugt til, så ud af alle de kontaktoplyninger jeg får bruger jeg kun en eneste, og det er til at få et kontonummer, eller en adresse som jeg kan sende de 300 kr til.

- - - - Under denne streg kan der igen forekomme ironi visse steder - - - -

Men tusind tak fordi i udfra min profil straks kan bedømme hvem jeg er, hvordan jeg tjener mine penge (til orientering tvivler jeg på at udlodde 300 kr for at skabe et mere imponerende resultat overfor censor, i længden er mere givtigt end noget som helst studiejob og det inkl. professionen: Proffesionel flaskesamler) og hvor ond en bandit jeg er... Og hvor er jeg dog glad for at jeg lod mit humør påvirke af kandus betjente... Men godt det ikke vare så længe den slags... For er jo en glad fyr... især når jeg kan bruge hele natten på at tælle bjerget af penge tjent på at forære 300 kr væk... (det opvejes jo mere end rigeligt af at jeg får en lang liste med emailadresser på kandubrugere som slettes når vinderen er fundet...).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-07 22:33

Udført

Og jeg er sådan set bedøvende ligeglad med hvorfor det drejer sig om Hi-Fi klubben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-07 22:46

Ja ja da, der er jo dem der opgiver den ene adresse efter den anden for point

Jeg slipper i det mindste for spam eller irriterende telefonsælgere

gummianden

Hvor læser eller studerer du. Det virker da underligt, at du vil betale for at få svar til en opgave?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 22:51

Jamen fortsat god fornøjelse med opgaven.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-01-07 08:50

Held og lykke med det nye indtjeningskoncept.

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 09-01-07 09:46

udført

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-07 13:43

afført...

Godkendelse af svar
Fra : gummianden

Dato : 15-01-07 21:56

Tak for hjælpen spejder_ben. og alle i andre.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-01-07 22:17

Det var da godt, at du gav point til spejder_ben - han er almindelig bruger.
Så skal vi da ikke slås om de point, men vente på de "mange" kroner.

Mvh
Ivan