/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
min AUDI
Fra : missjosephine
Vist : 1774 gange
100 point
Dato : 08-01-07 01:16

Hej igen...
Som tidligere fortalt, så fik jeg jo min elskede AUDI 100 godt raseret i urolighederne på nørrebro den 16 december...jeg har stadig ikke fået fat i nogen bagklap der passer i farven eller noget som helst... nu er der også en der har smadret min ene siderude..som om nogen vilmin bil til livs...og så mig der bare er en fattig pensionist der åbentbart bare skal have ødelagt mine sager...

MEN....jeg vil gerne vide, hvor jeg kan få fremskaffet noget lak i den farve jeg skal bruge til at lappe de ridser der er kommet efter brosten og andet ...
skal jeg have en lavet hos en autolakerer eller hvad? kan farven fås hos en autiriseret audiforhandler?

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe lakken og hvordan jeg gør, for at få den optimalt lagt på...her tænker jeg på forrengøring af de områder der skal lakeres...evt. udfyldning af mindre buler og.lign...

Den vil aldrig igen blive til den smukke og flotte bil som den var da jeg erhvervede den for 5 mdr siden og mit hjerte bløder på højtryk...
Lige nu leder jeg som en gal efter bagsiderude og bagklap i den rigtige farve....og det er altså svært.

Håber der er en venlig sjæl herinde der kan fortælle mig og hjælpe mig hvad jeg skal og hvor jeg kan henvende mig....det haster gevaldigt...

en stor AUDI fan, hvis sind er i kog...og hvis hjerte bløder...

hejsa fra miss.j.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-01-07 03:17

Kør til en bilmaler og bed om at få blandet farven til din bil.Farvekoden stårpå topedoen eller på inderskermen
alimak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-01-07 06:49

Jeg forstår så udmærket godt din harme og vrede

Som alimak så rigtig påpeger, så kan du finde din bils farvekode på bilens typeplade som oftest er placeret ude i motorrummet.
Den står givetvis også i din bil "dåbsattest" over bilens data (ikke at forveksle med registeringsattasten), hvor også andre info omkring nøgler m.v. er oplyst.

Det bliver lidt af en "tipsgevinst" at finde lige præcis nogle reservedele som matcher i farven, men selvfølgelig kan det lade sig gøre

Du kan evt. prøve her:
http://www.autoophug.org/

Denne her har Audi og VW som speciale:
http://www.aadum-autoophug.dk/

Jeg håber du finder lige det du skal bruge så du kan få din dejlige Audi "på ret køl" igen ...Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-01-07 06:52

Jeg fandt lige et lille udvalg i bagklapper til en Audi 100 (ved ikke de mere detaljerede oplysninger)
http://www.ad2000.dk/menusprog/indexcompany.asp?Company=aadum

/Palle

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 08-01-07 07:47

Hvilken farve taler vi om ???

MVH

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 08-01-07 17:34

hej igen....
nu var det jo ikke ligefrem det jeg spurte om..jeg ved godt hvor min farvekode den er og hvad kodenummer den har...de er kode LY7T....dette har jeg spurt om andet sted....nu drejer det sig om lakering og udfyldning af buler og ridser og fremstilling af den rette farve lak....

jeg spurte om, hvordan jeg behandler og maler mine ridser bedst, så de blir usynlige og hvordan jeg bedst udfylder de buler, der er kommet..
det skal gå pænt hurtigt, da der visse steder er ved at komme små rustpletter, hvilke der ikke var en eneste af, da jeg anskaffede bilen for 5 mdr siden....
jeg har ikke råd til at få det gjort hos en proff., da jeg jo ingen penge har og bagklap og vindue er dyrt...har lige købt bagrudevindue for 3000,- og nu skal jeg også ha' både bagklap og siderude...for penge jeg sok pensionist ikke ejer.....

altså.......hvordan udfylder jeg og reparerer og lakerer jeg mine ridser skrammer og buler selv....det er mit spørgsmål......det må der da være nogen der herinde kan fortællemig....
mvh....en audifan miss.j.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-01-07 19:31

Du har vel ikke tænkt og sparkle og lakkere bilen selv? Hvis du ikke har sparklet og slipet før så vil jeg anbefale dig at få en der ved hva han gør til at lave det. Det er ikke for ingenting at det er 4 års læretid for pladesmede.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-01-07 20:37

Du kan sagtens gå igang med at "reparere" din bagklap selv....MEN som alimak påpeger er det ikke "bare lige" at gå i lag med sådan en opgave...selv mekanikere med mange års erfaringer kan have deres "kvaler" med at få et pænt resultat

Slip ned til det blanke metal der hvor skaden er sket med groft sandpapir/smergellærred
Påfør spartelmasse af en elastisk type og lad dette tørre
Så slibes dette ned til det er glat med resten af overfladen
Gentag denne proces til det er FULDSTÆNDIG glat med resten og begynd nu at vandslibe det så du får en overflade der minder om lakeret.
Nu kommer du til det virkeligt svære: at få påført maling og lak...her vil jeg anbefale at rådføre dig med nogle som har prøvet det før. Det kræver håndelag, godt værktøj og de rigtige lokaliteter (varme, god ventilation og støvfrit)

HELD og LYKKE samt GOD arbejdslyst

/Palle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 08-01-07 20:56

jeg skal ikke reparere min bagklap....som jeg fortæller er det små ridser og buler og skrammer der er kommet efter de optøjer der var den 16 dec.på nørrebro...bagklappen kan ikke laves...der er hul helt igennem..og jeg leder efter en ny, men farven er svær at finde....
kun ridser og skrammer viljeg selv lave..ja selv lave...jeg har ikke råd til at gå til en lakere..og jeg kan godt den slags selv og så selvom jeg er født som kvinde....jeg har et vældigt håndelag og er pænt god til at holde en pensel....maler til tider aqcuareller og laver kunst i hveragen...så tvivil ikke på det...
men mit spørgsmål lød på hvor jeg kan gå hen og få lavet den rigtige maling og hvordan og hvad jeg skal bruge til reparetionerne og ikke om jeg selv kan....det kan jeg godt.....
missj

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-07 22:54

Hos Audi kan du få en lakstift. Det er nærmest som en flaske neglelak. Du skal bare oplyse bilens farvekode så kan du sikkert få den med det samme. De er ikke ret dyre.

En anden løsning er http://www.thansen.dk/product.asp?c=798968808&n=-2027216004&pn=-2027215985 - det er en farvet vox og en stift af noget der minder om farvekridt som du kan fylde dybe ridser op med.

Uanset hvilken af løsningerne du vælger så poler bilen op bagefter med noget farvet vox - det pynter.

Jeg ville nok personligt vælge lakstiften og derefter polere - men pas på ikke at bruge for meget, så bliver det ikke pænt.

Det bliver ikke som nyt - men det er den bedste lappe-løsning.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-07 06:18

Her spørger du om dette:
Citat
jeg spurte om, hvordan jeg behandler og maler mine ridser bedst, så de blir usynlige og hvordan jeg bedst udfylder de buler, der er kommet..

Så giver jeg dig en forklaring/beskrivelse på hvordan dette kan gøres... og derefter skriver du nedenstående...

Citat
jeg skal ikke reparere min bagklap....som jeg fortæller er det små ridser og buler og skrammer der er kommet efter de optøjer der var den 16 dec.på nørrebro...bagklappen kan ikke laves...der er hul helt igennem..og jeg leder efter en ny, men farven er svær at finde....
kun ridser og skrammer viljeg selv lave

...og jeg har givet dig et par link hvor du evt. kan finde en ny bagklap...

alimak skriver dette:
Citat
Kør til en bilmaler og bed om at få blandet farven til din bil.Farvekoden stårpå topedoen eller på inderskermen
alimak

...så er det faktisk ikke let at finde ud af hvilken hjælp du har brug for...

/Palle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 10:16

ja, men hvis du læser,pallenok, hvad jeg startede med at skrive, så fortæller jeg ,at jeg i tidligere henvendelse har fået links til bagklap og at det slet ikke handler om min bagklap i dette spørgsmål...det stillede jeg i et andet og der fikjeg masser af links som jeg har brugt...her omhandler det UDELUKKENDE om bahandling af mine ridser skrammer og buler efter brosten og maling fra hærværk den 16 dec....se medierne f.ex tv2 news på nettet...der ligger der billeder af min bil under det der omhandler urolighederne denne dato.
du må også ha set det i tv.....min bil var en mest fotograferede den dag...
bagklappen skal ikke repareres, men udskiftes....der er hul helt igennem...

kun, hvordan bahandler jeg mine lakskader og ridser og de små buler selv..og hvor får jeg fat i lak i den korrekte farve....dette er mit spørgsmål......

god morgen......miss.j

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-07 10:48

Jeg aner jo INTET om hvilke tråde du tidligere har oprettet, fået besvaret og lukket igen.
Jeg forsøger efter bedste evne at hjælpe dig med at komme med nogle kvalificerede kommentarer til denne tråd
Og det du spørger om er, efter min vurdering, så rigeligt besvaret i diverse kommentarer til denne tråd

Beklager, hvis mine (og for den sags skyld: andres) kommentarer ikke er fyldstgørende nok efter din vurdering.

/Palle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 10:52

jamen det kan du sørme da læse i min indledning alleøvers på denne side...der står mit spørgsmål...det begynder med "men"........og hvis du går ind på siden om emner, så finder du emnelisten hvor der står biler og der også mit første spørgsmål om hvor jeg finder en bagklap....
mvh missj

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 10:52

jamen det kan du sørme da læse i min indledning aller øverst på denne side...der står mit spørgsmål...det begynder med "men"........og hvis du går ind på siden om emner, så finder du emnelisten hvor der står biler og der også mit første spørgsmål om hvor jeg finder en bagklap....
mvh missj

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 10:52

jamen det kan du sørme da læse i min indledning aller øverst på denne side...der står mit spørgsmål...det begynder med "men"........og hvis du går ind på siden om emner, så finder du emnelisten hvor der står biler og der også mit første spørgsmål om hvor jeg finder en bagklap....
mvh missj

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-07 11:00

Ja så må du jo være glad nu, hvor du har fået en beskrivelse af hvordan du udbedrer dine skader på bilen, hvor du anskaffe dig de materialer du skal bruge til dette og du har forsikret os om at du selv kan udføre jobbet...hvad mere har du brug for

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-01-07 11:06

Hvis du vil have en RIGTIG god bog som bl.a. beskriver løsningen af din problemstilling, så kan jeg varmt anbefale denne bog:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=12811&langId=-1

Jeg ved ikke hvilken årg. din er men den kan fås i flere udgaver som dækker alle årgange fra ca. 1980

/Palle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 17:15

det fint nok...bare ikke den er på engelsk..det fatter jeg intet af når det står i en sådan bog...tror også min kæreste har købten der minder om den...en ret omfattende beskrivelse af bilen...
min før så smukke AUDI er en 2,3 fra 1990....i flot sølvgrå....med træpaneler, soltag, elruder og hele molevitten...derfor er jeg rimelig ked af, at den er blevet ødelagt i optøjer jeg ikke selv er skyld i....æigesom de andre der fik ødelagt deres biler uforskyldt...jeg har desværre bare ingen kasco....så jeg må af mine surt indkomne pensionskroner selv betale for andres hærværk...det fandme surt....
miss.j.
jeg kan ligesom ikke rigtigt gøre så meget så længe vi har det vejr vi har, men derfor kan man velgodt blive vejledt til hvordan det skal gøres, så man kan forberede sig og få købt de sager der skal bruges til reparetionen....lidt ad gangen....bare det blir før sommerferien....
miss j

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 17:19

til viskinge
sølvgrå LY7T
ciao fra en audielsker....miss.j

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-01-07 19:35

Du som er så glad for din fine bil, vil vel ikke ødlægge den med at male den med pensel.Selv om du maler akvareller så betyder ikke det at du kan få et pent resultat nå når du skal lave skadene på din bil.Som jeg forstår dig så er det første gang du skal lave opræting, sparkling og lakkering.Køb eller prøv at låne en malesprøjte og en kompressor.
alimak

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 20:07

alimak.........................................
det er altså kun mindre ridser og småbuler og to tre mindre buler der skal opfyldes..og eftersom det er muligt at købe de produkter der skal bruges til det, så er jeg nok ikke den første i verden, der går igang med det selv...
nu er det også sådan, at der hvor jeg i sin tid købte bilen, der så jeg tilfældigvis forhandleren male en ridseskade med pendsel og der er såmænd ikke det mindste at se hvor det er blevet gjort, så hvorfor søren skulle jeg være dårligere til det..mine hænder fejler såmænd ikke noget..jeg er faktisk rimelig god til at arbejde med pensel.har faktisk lært at både bruge en og holde på den...du tror da vel ikke jeg ville gøre det selv, hvis jeg ikke kunne en smule...jeg kan sku skille en cykel og samle den igen...har restaureret hele min lejlighed alene....kan lave el mm uden problemer....så en smule lakarbejde er ingen sag for mig...det er bare hvordan og med hvilke redskaber og produkter der bruges....
det har jeg fået oplyst er til at få his hr hansen og så er det bare at komme igang, når tiden er til det....
såmænd....men du er da velkommen til at komme og hjælpe mig eller forære mig en pung med penge, så ejg kan gå til en proff. de penge ejer jeg ikke....
der er ingen hjælp at hente selvom det er optøjer der er skyld i skaderne.....prøv at sætte dig ind i det i stedet for at være spydig og hånende.....
vær dog positiv i stedet for...og glæd dig over at der findes hunkønsvæsner der kan klare håndværksmæssige sager uden mænds hjælp....jeg har nemlig lært at stå påegne ben af mine forældre fra jeg var ganske lille...
ha en god aften....
miss.j

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-01-07 22:22

Nu har ikke jeg set din bil,kun hørt hvad du har sagt her.Så jeg trodde det var store buler og risser og huller.Du skriver selv om buler efter brosten.Da ser jeg for mig store skader.Jeg mener ikke jeg har vært spydig eller hånende,Kan du sige hvor jeg har skrevet noget spydig eller hånende?Jeg bare prøver og råde dig efter bedste evne.Jeg bor på nørrebro så måske kommer jeg forbi og kikker på din bil.
alimak

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 22:41

til alimak...!!!
jeg skriver, at der er ødelagt en bagklap af brosten...og at den skal udskiftes.....ligeledes andet steds har jeg lagt et spørgsmål ind om bagklappen...derfor er den ikke med i dette, da dette udelukkende omhandler lakering af ridser og buler...
ja 5 store brosten, en på bagklappen sammen med en pose maling...4 stk inde i bilen, smadret bagrude....og fuldstændig tildækket af maling..
hvis du gerne vil se den, så gå ind på www.tv2news.dk. der har de flere artikler og vidneudsagn om urolighederne den 16 dec....der er også et eller flere foto af min audi og dens skader.
prøv at læs hvad du skriver lige ovenover over..."du har vel ikke tænkt at gøre det selv" og det er ikke det samme som at male acquareller...du som er så glad for din fine bil har vel ikke tænkt at male denmed en pensel" er det ikke spydigt...i stedet for at sige fedt at du kan den slags selv...det fandme flot....men måske det skyldes jeg er kvinde..mange mænd er jo ikke så glade for at kvinder bevæger sig for langt ind på "deres" domæne..
den er ikke her hjemme.....så det får du intet ud af.....man ved heller ikke mere hvad folk finder på...den anden dag blev ruden jo knust..ikke engang herhjemme.....så ved snartikke hvor jeg skal stille den....
miss.j

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-01-07 06:50

Kære missjosephine:
Du mener vores kommentarer virker spydige og hånende...hvad tror du vi tænker om dine bemærkninger til vores SERIØSE og VELMENENDE forsøg på at afhjælpe dig med dit problem...

Vi har givet dig, efter min mening, nogle kvalificerede bud og "løsningsforslag" på hvordan du får tacklet din problemstilling ...OG DU IKKE SÅ MEGET SOM HENTYDER EN SMULE TAKNEMMELIGHED FOR DETTE

Senest her hvor alimak tilbyder at komme forbi din bopæl og se på problemmet med egne øjne, giver du ham ikke så meget som en lille anerkendende bemærkning "...det lyder da dejligt at du vil kigge på skaderne..." eller "...det er rigtig sødt af dig at ville kigge forbi og prøve at hjælpe mig..."
Du behøver da i det mindste ikke "håne" os fordi vi ikke helt forstår "budskabet" i din tråd...så er det jo blot dig som ikke har forklaret din problemstilling forståeligt nok...vi kender jo som sagt IKKE til indholdet af andre af dine tråde, som du refererer til...

Vi/jeg har STOR respekt for at du vil prøve at reparere skaderne selv og at du sagtens kan klare opgaveb, men det vi blot påpeger er at, det ikke er "bare lige" når du ikke har prøvet det før...og vi vil så bare "dæmpe" dine forventninger lidt til slutresultatet...og det er muligt du bare har "check på" at lave netop dét...så meget desto bedre

Vi ønsker ALLE kun at du får det bedste resultat ud af det...ellers gad vi da ikke spilde vores tid med at kommentere din tråd...vær sikker på det

/Palle

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-01-07 14:30

sikke dog du tager kommentarer til en anden person til dig...føler du dig truffet eller hvad...har jeg sagt noget om spydighed til dig...såvidt jeg kanlæse, så satte jeg navn på min henvendelse tilpersonen og det er ikke dit navn med mindre su udgir dig for mere end en person herinde...
nej jeg giver ikke vedkommende nogen "ihhhhhhhhhh hvor dejligt at du vil kigge på min bil", jeg har nemlig ingen tiltro mere til nogen som helst personer....
man kan her på nørrebro aldrig mere have tiltro til nogen..tænk nu hvis personene er en der bare vil vandaliserer den endnu mere end den er...hvem kan vide det...dig måske....?
jeg har ingen tillid til nogen....i virkeligheden kan det jo være en af dem, der har været med til at ødelægge vores biler hernede...og dermed er misundelige på os, der har noget som "den" ikke har eller simpelthen vil os med bil til livs.....dem er der jo desværre mange af her i københavn....
hvor skal man vide dette fra.....? det kan ingen som helst vide...
og så står min bil ikke her mere....den bliver flyttet væk til andet kvarter i byen.
jeg kender jo ikke vedkommende og kan derfor ikke billige hans kommentar om at kigge forbi...det er jo nok ikke mig han vil se..men bilen og har ikke nogen forestilling om, at han vil jhjælpe mig....det tvivler jeg stærkt på....det er kun for at se ....tror jeg..
menhvis du læser lidt grundigere igennem hcvad jeg skrev til at begynde med, så var det ikke blevet til denne pladderdiskutiondesværre er der alt for mange der ikke læser grundigt nok igennem før de svarer på et spørgsmål...
jeg håner ikke nogen, men konkluderer at personen ikke burde sidde der og fortælle mig at jeg ikke skal dit og dat...når jeg pænt beder om et råd og en forklaring påmit problem...det er vel i bund og grund mit eget problem om jeg vil gøre det selv....det er der vel ingender skal blande sig i...det er et spørgsmål og HVAD SKLA JEG GØRE OG HVORDAN SKALJEG GØRE OG HVOR FÅR JEG FAT I MATERIALERNE TIL DET.....
ikke om jeg kan eller noget i den retning gøre det selv.....
derfor.....
buon giorno...miss.j.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-01-07 16:48

Ja, det første du burde gøre var at, tage dig nogle dansk timer på aftenskole....og nej, det kunne jo være at læreren bare ville dig et eller andet "ondt"....
Hvad er det dog for en primitiv tankegang du har

Jeg har da sjældent hørt noget så virkelighedsfjernt vås....

Hvis du virkelig selv tror på dine egne fantasier, som du så barnagtigt har fremstillet din tillid og tro på andre mennesker, så er du så langt ude at, selv den om "storken og julemanden" virker helt realistisk....

Gør med din Audi hvad f..... du vil, jeg spilder ikke mere tid på at rådgive for typer af din slags...selvom jeg tvivler på at der findes ret mange magen til

Cholera kurwa!!!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-01-07 18:35

I og med at alle her har misforstået dig,så er det vel dig der ikke er så dygtig til og forklare hvad du mener.Du skrev at du ikke hadde så mange penge,derfor tilbød jeg mig at komme forbi og hjælpe dig. Jeg arbejder på et bilværksted hvor vi også har pladeafdeling.Der er det nogen kolegaer der skylder mig nogle tjenester,og i får lov og bruge værkstedet om aften og weekendene, så jeg havede tænkt og tilbyde dig at du kunne sætte ind bilen hos os og få den sparklet og malet gratis.Men efter alt det lort du fyrer af så kan du glemme det.jeg er helt enig med alt "Pallenoc" siger.
alimak

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-01-07 01:10

Hvis du skal bruge billige dele og flere gode råd og vejledning er der et forum på www.audi-club.dk - der er altid nogen der lige har det liggende man står og mangler som man for det meste kan få meget billigt.

Men jeg synes stadigvæk at en lakstift i bilens farve og så noget farvet vox til de helt små ridser ville være den optimale løsning for dig.

Hvis du har buler der skal rettes op eller spartles ud skal du have noget der hedder plastic-padding. T.Hansen har det og de fleste tankstationer. Dette vil jeg ikke umidelbart råde dig til hvis du ikke har gjort det før da du skal have slebet det helt plant igen når det er hærdet og lakere et større område - men det er svært at komme med helt konkrete råd om hvad der er den mest optimale måde at løse bulerne på når man ikke har set bilen, og kan ikke lige finde billederne af den...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-01-07 01:18

Ok - fandt lige billedet... Den ser ikke for godt ud der

Hvis du får ny bagklap til den, synes jeg ikke udfra det jeg kan se på billedet der er større buler end jeg ville vælge at leve med dem - hvis ikke man får lavet opretninger "ordenligt" er det næsten pænere at lade det være som det er....

Men køb en lakstift i bilens farve og pas på iggen at kome for meget på. Hvis du kan få det til kul lige at fylde ridsen på er det pænest - lad det hærde rigtigt godt op og så poller efter.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-01-07 11:17

tak flasch....
du er da den eneste der har ulejliget dig med at finde billedet, så man kan se hvordan mine skader er.
jag skal hente ny bagklap i dag og så må vi se hvornår jeg kan komme til at lave ridser og buler.
de værste bule kan man ikke se på billedet, den sidder bag bagdøren i førersiden, men muligheden for at rette den og på hvilken måde, har en af mine søde venner fortalt mig, så det er bare om at finde det rette sted indefra og så få den rettet ud.
de andre buler er små, men sidder henholdsvis på hjørnet i taget og lige neden for taget på siden, to små i soltaget og to små på frontklappen incl.ridser..og så er der skrammerne.
det er bare så smadderærgerligt, da der ikke var den eneste lillebitte bule eller synlige ridse da jeg købte den for 5 mdr siden...
det eneste der var , var to minirustpletter under bagvinduet, spm man kun kan se, når bagklappen er åben...
jeg har kigget på hansens hjemmeside og der er mange ting at hente der, alle de materialer der skal bruges mm. så godt tørvejr og min kærestes garage venter forude.
ciao og tak for venligheden.
miss.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-01-07 11:20

til flash77.
glemte lige at fortælle, at vi er ofte på audiklubsiderne....og henter masser af fine og gode oplysninger derinde....
miss.j

Godkendelse af svar
Fra : missjosephine

Dato : 12-01-07 11:20

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-01-07 02:31

Det var så lidt. Det er f...... ærgeligt at få sine ting ødelagt på den måde!!!

Hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at sende mig en privat besked, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med noget - har da rodet lidt med biler

Men som jeg sagde, så pas meget på med opretningen og når du evt. spartler buler ud. Det er ikke så nemt som man tror og det kommer nemt til at se meget "hjemmelavet" ud.