/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Registrering af ferie, fravær
Fra : UWR69
Vist : 1532 gange
40 point
Dato : 07-01-07 22:18

Engang for 8 år siden havde jeg et lille freeware program hvor man kunne registrere ansattes ferie, fravær, sygdom m.v. i halve og hele dage. (Jeg synes at kunne erindre at det var et vikarbureau der stillede det til rådighed?)

Er der nogle der har et bud hvor man kan finde sådan et i dag - helst dansk men i sidste indstans på engelsk?
Min egen søgning giver kun resultat i større komplekse tidsregistreing systemer som opererer via domino og des lige. Og det vil være overkill da vi blot er en lille virksomhed på 8 ansatte.

Det skal blot være manuelt indtastning som så slut på måned/året kan give en oversigt over antal fraværsdage.
Og jo, Excel er pragtfuldt til at lave noget lignende i - men ærligt talt gider jeg det ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 00:13

Brug dog en ganske alm. PIM-kalender

Kommentar
Fra : UWR69

Dato : 08-01-07 08:19

Tak for forslaget. Jeg er sikker på at der er et hav af andre muligheder - papir/blyant, Calc, Excel o.s.v. sågar en whitboard tavle kunne bruges. Men hvis der nu findes et lille handy program outthere will det være unægteligt bedre. Også set udfra at jeg næppe er den eneste i denne verden der søger en lignenden opgave løst.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 10:33

En PIM-kalender ER et lille handy program.....

Og så kan det samtidig bruges til meget andet

Kommentar
Fra : golivegolive

Dato : 08-01-07 10:39

I MS office 2003 er der alle tiders program der hedder InfoPath med mange skabeloner - check det ud

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 40 point
Dato : 10-01-07 09:36

Mon ikke dette skema (naturligvis tilrettet efter dit behov) kan anvendes
http://www.gam-j.dk/index.php?option=com_remository&Itemid=37&func=fileinfo&id=10

Godkendelse af svar
Fra : UWR69

Dato : 10-01-07 15:51

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-01-07 16:36

Velbekomme