/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Tastatur G veje IE7
Fra : Manse9933
Vist : 447 gange
300 point
Dato : 07-01-07 10:44

En tastatur genvej jeg bruger jævnlig må have blevet ændret i IE7,jeg plejer at taste Ctrl+B for at få boksen
søg på ord(på den åbne side)men det virker ikke mere,jeg
ved at funktionen stadig er der fordi jeg ved nogle fejl tastninger fik boksen frem men har ikke kunne reprodusere fænomenet.
En anden ting er at alle sider jeg åbner(flere sider på en gang)benytter den samme tab,dette er ikke det store problem fordi jeg bruger Avant,men som i sikkert ved så benytter Avant IE's kerne/sikkerhed og min søg på ord virker heller ikke i Avant,så det hænger sammen,jeg ved godt at Avant har funktionen skriftfremhævning(af ord,markere alle ord med søge kreteriet)
men jeg vil hellere bruge min gammle gode søge boks.
Kender nogen linket til disse ændrede tastatur genveje i
IE7,det kan være nogen kan henvise til linket,så bliver jeg fri for at gå på genvejs jaktvs de er blevet
ændret,ellers må jeg i regedit og rette fejlen.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 310 point
Dato : 07-01-07 11:02

den er idag ctrl + f

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-07 11:03

F for FIND

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:06

Perfekt Fijala.
Hvordan fandt du ud af det,trail and error?

Manse9933

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-07 11:10

Tja, jeg tog dem fra en ende af.

Jeg har døjet med at Ctrl+P godt nok er print, men hvis jeg trykkede direkte på printerikonet åbnedes GEM SOM, men det virker pludselig nu

Jeg har godt nok sagt i flere tråde at jeg ingen problemer har haft med IE7, men der er jo så ikke helt rigtigt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-07 11:11

Tak tak, det er jo nok noget af de hurtigste point jeg har fået.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:14
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:16

okay,dovenskaben længe leve,det er de simple løsninger man ikke lige tænker over i denne kompliserede verden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:20
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-07 11:22

Nu er det da lige før at du skal have alle pointene tilbade igen.

Tak for linksene

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:25
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 11:28

nej tak du,jeg vidste bare ikke hvor jeg skulle lede så var det på MSDN HP
Jeg googlede lige på>

new keyboard navigations in ie7

søg og find

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-01-07 11:29

Jeg laver lige et spørgsmål til dig.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-01-07 11:54

Hej Manse9933, nu har jeg ikke prøvet IE7 endnu, men derfor kan det godt undre mig - at du ikke kunne finde genvej til søge funktion.

Husk, at de fleste genveje kan aflæses direkte under de enkelte funktioner - i IE6 findes søge funktionen under punkt Rediger, hvor kopier/sæt ind o.s.v. er angivet.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 12:11

Det var tastatur genvejen jeg søgte en løsning på,den er ændret i IE7,det går lidt hurtiger når man drøner derudaf på WWWjeg bruger næsten kun tastaturet til
at navigerer globalt i systemet/OS.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-01-07 12:15

Det har du ganske ret i, men jeg synes bare - at du har været noget af en omvej for at finde dem.
Især når de enkelt kan findes i menu-linien.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-01-07 12:26

Det har du ret i IBM760.

<<Dato : 07-01-07 11:16>>

Sådan er det bare nogle gange

Manse11:16-9933