/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
upper case letter, lower
Fra : nosunshine5
Vist : 7208 gange
50 point
Dato : 06-01-07 22:44

jeg skal oprette en profil på en hjemmeside. Men der er helt bestemte regler for pass-word skal indeholde, blandt andet...

at least one lower case letter
at least one upper case letter

Hvad betyder dette?

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-07 22:48

Mindst ét lille bogstav (a) og mindst ét stort bogstav (A) men ikke nødfvendigvis bogstavet "a".

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-01-07 22:51

Det betyder at dit password skal indeholde mindst et STORT og et lille bogstav.
Jo flere tegn dit password indholder jo mere sikkert er det, og det kan yderligere sikres ved at blande STORE, små og tal imellem hinanden, men skal være i et møster som du let kan huske!

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 06-01-07 23:24

Tak for svaret Bille1948.

Det er en ven som skulle oprette sig på en hjemmeside og vi kløjs rundt i de bokstaver. Men det hjalp og pass word oprettet. Fortsat goddag/aften

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-01-07 23:28

Tusin tak for det :)