/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program til ipod
Fra : JannickSkytte
Vist : 735 gange
40 point
Dato : 06-01-07 20:20

Hej ..

Jeg mangler et program til at ligge musik over på min nye 30 gb ipod ..
Det er vist en af de nyer ipod .. Kan i hjælpe mig ?

Accepteret svar
Fra : jbh_denmark

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-07 20:25

hmmm du kunne jo bruge iTunes....

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-07 20:36

Den har formodentlig USB tilslutning?

Så kan du bare overføre dine MP3 og andet via stifinder.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 06-01-07 20:39

Via stifinder til en iPod vil ikke være en god ide.... så kan du ikke afspille dem....

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-07 20:54

Hej jbh_denmark,

vil det sige, at er ipod ikke kan afspille standard MP3 filer eller har den en anden organisationsstruktur? Jeg har aldrig benyttet en ipod, men mange forskellige normale MP3/MP4 afspillere.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-01-07 21:12

Ipod musik overføres via iTunes.
Det er strak sværere med filmconvertering.
Iflg. mit barnebarn, som jeg husker det.

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 07-01-07 12:23

En iPod kan godt afspille standart .mp3 filer men ja har en anden organisationsstruktur for at beskytte mod at du kan bruge iPod'en til at lægge dine egne musik og video filer ind på andres computere (Hvilket dog godt med lidt teknisk snilde kan lade sig gøre alligevel...)

Der findes mange forskellige programmer til at lægge musik over på en iPod med men jeg har altid brugt iTunes og været fuldt tilfreds med det...
Men da det lyder som om du ikke har købt iPod 'en fra ny er jeg ikke sikker på hvad der vil ske hvis du registerer den serial nummer for at få en apple account vil ihvertfald nok ikke gøre det med en stjålet iPod...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-01-07 13:42

Det ser ud som om du bare skal registrere den.

Kommentar
Fra : Solberq

Dato : 21-02-07 20:04
Godkendelse af svar
Fra : JannickSkytte

Dato : 27-03-07 13:41

Tak for svaret jbh_denmark.

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 27-03-07 13:43

np