/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
mand til mand
Fra : m13ark
Vist : 1443 gange
200 point
Dato : 06-01-07 16:53

kvinder kan sammenligne bryster, uden at blive betragtet som værende lesbiske. De kan tale om deres kønsorganer, uden at det lyder mærkeligt. Kan mænd sammenligne deres pikke ,uden at blive betragtede som bøsser? Hvis en kvinde siger til en anden kvinde, at hun har en flot røv, bliver hun ikke betragtet som mærkelig, men hvis en mand siger til en anden mand, at han har en lækker røv, får han med garanti en på panden. Hvorfor kan mænd ikke fortælle hinanden , at de ser godt ud, uden at blive betragtet som bøsse?? Jeg tror, at alle mænd i hemmelighed betragter størrelsen på de andre, når de er i samlet brusebad, men kan de sige til hinanden, at de synes godt om naboens pik, uden at blive misforstået???? Hvad siger "drengene"??? det må være dem der skal svare,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-07 17:00

Citat
kvinder kan sammenligne bryster

Citat
De kan tale om deres kønsorganer

Hvor i himlens navn har du sådanne påstande fra

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-01-07 17:13

Bøsse eller ej....... Har du behov for at få dit pikego stivet lidt af Eller du bare lidt jaloux på naboguttens pariserrøv. Undskyld mig lige, hvor gammel du egentlig??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-07 17:24

Som Refi skriver.... hvor har du det fra?? Jeg som kvinde ville aldig drømme om, at udtale mig om en anden kvindes bryster og kønsorganerne ville jeg aldig komme i nærheden af, så dem ville jeg ikke have en jordisk chance for at udtale mig om, og ville heller ikke gøre det, hvis det ellers var mig muligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-07 17:26

Jeg glemte lige at sige, at hvis jeg udtalte mig om disse ting, til en jeg ikke kendte særdeles godt, er jeg næsten sikker på, jeg også ville blive misforstået

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 17:33

Du vrøvler.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-01-07 17:36

Jeg tror osse det er en gang ønsketænkning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-01-07 17:45

Jeg kan lige høre det for mig LOOL

m13ark kommer ind i herreomklædningsrummet, og får øje på sin drømmepik. Han råber tværs over bænkene: " Orjjjj halløjjjj er du vimmer en lækker pik du har makker. Du må da få meget sat på det søm..... flot er den altså. Gider du lige stive den op, så jeg kan se den for fuld udblæsning.

Ærlig talt m13ark.. Det lyder da meget som om det er ok og helt uskyldigt. Det syns jeg bare du skal gøre næste gang lejlighed byder sig. Der er ikke een der vil undre sig og tro du er unormal eller tro du er bøsse.

Kommentar
Fra : Scorpenge

Dato : 06-01-07 23:43

Hej.
For mig lyder det som om du har et problem med din penis/røv/seksualitet.
Det er ret naturligt at man fokuserer på det man ikke har og gerne vil ha'.
Hvis man er tyk og gerne vil være tynd, så kigger man efter de tynde.
Har man små bryster og gerne vil have større bryster så kigger man efter bryster oså selvom man er kvinde.
Altså har man en lille/stor penis, så kigger man selvfølgelig efter det man gerne vil ha' også selvom man er mand og ikke bøsse.
Accepter da din krop som den er, og nyd den nu, - den bliver kun værre.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 07-01-07 14:43

Jeg må ikke have formuleret mig rigtigt. Det er jo ikke ligefrem positiv tilbagemeldinger. Jeg har IKKE noget problem ,hverken med størrelse eller gørelse. Det var et forsøg på, at få en god dialog igang. Hvor er drengene hende her? Det var sådanset deres meninger jeg var ude efter.men det er ALTID pigerne der er hurtigst på aftrækkeren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-07 18:38

Du mangler stadig at svare på HVOR dine påstande stammer fra

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-01-07 18:59

Dine påstande er fra en yderst begrænset verden, din egen.
Du har et problem vær så sikker.
Psykologsamtaler kan måske hjælpe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-07 12:50

m13ak... jeg kender godt nok ikke alle profilerne her i denne tråd, men så vidt jeg ved, er størsteparten af besvarelserne fra mænd

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 09-01-07 07:52

Kære Teil Jeg mener måske det er dig der har et problem. Jeg har min viden, som du kalder det, fra en temmelig stor arbejdsplads. Det har ikke noget med ønsketænkning at gøre. Jeg prøver, stille og rolig, at åbne et spørgsmål. Jeg har ikke problemer, jeg spø´r bare.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 16-01-07 20:21

Er der ikke nogen, der har lyst til at få en sludder om emnet ?Kom frem drenge:::::

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 30-01-07 21:01

Ok et kvindeudsagn mere........

Det er rigtigt at vi kvinder kan udtale os om venindernes bryster og bagdele, men altså ikke til en fuldstændig fremmed kvinde. Det er der jo heller ingen mening med. Jeg vil også tro der er en mening med at udtale sig om venindens legmesdele, det er jo ikke noget man bare lige siger ud i den blå luft, altså. (har dog aldrig talt om deres kønsdele, dem kigger vi ikke nærmere på, de hænger jo altså ikke der til fri beskuelse.)

Måske er det rigtigt at mænd ikke taler med vennerne om hvordan deres bagdel og kønsdele ser ud, måske heller ikke deres muskler og kropsfigur. MEN MEN MEN taler man ikke lidt om hvorvidt der er kommet bildæk og sådan....
Nå men jeg har nu hørt mænd tale om andre mænds mere intime kropsdele, men nok mest på opfordring fra en kvinde....ja altså ikke mig...hi hi

Jeg tror nok der mest handler om hvem man skulle tale med det om. Kunne egentlig godt forestille mig at yngre mænd taler med hinanden om hvordan de ser ud, sådan mere som rygklappere når en af dem har brug for det.

Rosalill

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-02-07 17:27

Hej Rosalill. Jeg tror du har ret i meget af det du siger""selvom du er en Quinde". Jeg har meget ofte , på min arbejdsplads. overhørt samtaler mellem piger. De taler om at barbere deres "køn",de taler om deres brysters størrelse.....o.s.v. Det virker på en eller anden måde, som om de takler den slags på ligefod med en madopskrift. Det gør mænd ikke. Hvad jeg da ved, og det er faktisk det jeg efterlyser. Ikke at en mand skal stille sig op i et omklædningsrum,og udråbe naboens pik som et kæmpe vidunder. Jeg efterlyser lignende samtaler mellem mænd, eller rettere,om der er nogen der mener det ikke en anderledes,hvis mænd taler med andre mænd,om deres "køn". En slags erfarings-udveksling-snak

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 15:01

Det er altså tilsyneladende et tabu

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 24-02-07 15:51

Hvis jeg skal give et bud på den slags samtale, så tror jeg det kunne foregå i et bøssemiljø, uden dog dermed at påstå det er sådan for alle bøsser.

Rosalill

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 19:47

du siger precis det samme som jeg. Måske er der ikke nogen der vil deltage i en snak som denne. Jeg mener nok det skulle kunne lade sig gøre at tale om emner som omtalte, uden at være bøsse

Accepteret svar
Fra : Rosalill

Modtaget 100 point
Dato : 24-02-07 20:15

Måske er det bare det forkerte site at tage emnet op i? Måske egner det sig bedre i debatterne på Joan Ørtings sider?

Men jeg ud fra debatten her er jeg slet ikke sikker på at den kan foregå i kantinen. Og der vil mændene måske hellere lytte til nabobordet hvor kvinderne taler om intimbarbering....griner

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 24-02-07 21:17

Tak for svaret Rosalill.