/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Driver til AiroPeek NX..
Fra : jbh_denmark
Vist : 481 gange
270 point
Dato : 06-01-07 12:34

Jeg har en HP dv8000 og for at bruge AiroPeek NX skal jeg installere nye drivers til mit netværkskort disse skal være nogle specielle drivers som WildPackets laver men disse kan kun bruges hvis man har et netværkskort der har nogle specille chipsæt... Jeg vil derfor gerne vide hvilke chipsæt mit standart netværkskort på min HP dv8000 bruger...??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 12:41

Allerførst lidt læsning

http://www.draware.dk/index.php?id=35

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 12:49
Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 06-01-07 12:51

Er ikke helt sikker på hvad det skulle hjælpe mig men hvis jeg ikke så din point må du gerne lige forklare mig den....!!??

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 06-01-07 12:53

Har søgt på HP.... Kan ikke finde det der... Derfor jeg har spurgt her....!!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 12:54

Jeg mente bare at hvis du nu kigge mit første link igennem og derefter kigge på HP site kunne du måske finde frem til hvad det er for chipsæt

Kommentar
Fra : jbh_denmark

Dato : 06-01-07 12:56

Takker for forsøget så men havde været på begge sider inden jeg stillede spørgsmålet...