/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Download gået i stå
Fra : o.v.n.
Vist : 855 gange
200 point
Dato : 06-01-07 01:33

Hurtig hjælp ønskes, jeg har købt musik on-line, det har jeg før gjort uden problemer, men nu er download gået i stå, den står 21% og har stået der i 20 minutter ca. jeg bruger Internet Explorer 6 denne gang, havde jeg bare brugt Firefox som jeg plejer, så havde jeg kunnet stoppe download og genoptage, men kan jeg også det i I.E. 6 det er 139MB som er stoppet, please help me

Accepteret svar
Fra : minnam

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-07 02:13

kan det være at du ikke har plads nok ??
eller er det internetforbindelsen det er galt med ??

har selv prøvet det samme af begge årsager.

får du ikke nogen besked om hvorfor download stopper ?
ellers check lige mine 2 forslag.

har ikke prøvet at downloade købe-musik men har man
normalt ikke et vist antal downloads man kan foretage
når man har betalt for et stykke musik ??

jeg har prøvet at download en stor fil og heldigvis
genoptog den downloadningen i IE6 så jeg ikke skulle
starte forfra.. men jeg vil sige at har du ikke fået hele
filen ned så burde du have ret til at downloade på ny.
håber det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 02:40

Jeg har plads nok, og forbindelsen er udmærket, nu har jeg åbnet Firefox og logget ind på min konto, der er rigtignok 5 re downloads det benytter jeg mig, surt at skulle re downloade noget som endnu ikke er hentet . Jeg fik for kort tid siden en fejl: Internet Explorer kan ikke få forbindelse med musikdownload, og så forsvandt download vinduet, skod browser jeg vil aldrig mere bruge I.E. til at hente nogetsom helst!
Get Firefox: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/
Firefox re download er nu på 91%

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 06-01-07 02:59

jeg har som nævnt prøvet det selv men bare genstartet downloadingen.
selv på TDC side vedr musik nævner de problemet og skriver at man
bare skal downloade ige det igen så det er ikke et ukendt fænomen.

læste også at IE6 har haft problemer som gjorde at browseren gik ned
ved downloading fra visse hjemmesider men fejlen skulle være rettet. .ved ikke om det
har været problemet hos dig også.. fejlen skulle dog være rettet i
deres service pakker.

Men stoler du ikke på IE mere og er gået over til firefox så er der vel
ikke mere i den sag eller ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 03:29

Det var ikke browseren som gik ned, det var det lille download vindue som forsvandt efter fejlen, som måske er min egen det er Bilka musik jeg køber, men efter have startet download, gik jeg fra siden og ind på Kandu, få minutter efter stoppede download, skulle jeg være blevet på siden og åbnet Kandu i nyt vindue ?

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 06-01-07 04:00

ville da mene at den skulle kunne køre downloadingen selvom du foretager dig noget andet.
men det lyder godt nok som om at det måske har påvirket det alligevel.

har læst på internettet at det har været et af IE problemer at brugeren tit bliver
stoppet ved åbning af nyt vindue og at det er et af fordelene ved firefox.

forstår at IE7 skulle kunne afhjælpe dette.. ved dog ikke.. har stadig IE 6
da IE7 har givet en del problemer.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 04:04

Tak for svaret minnam. det blev re download, som du ledte mig ind på, jeg kunne ikke genoptage i Internet Explorer 6, og jeg vil heller ikke have version 7 foreløbibig GOD WEEKEND