/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
problemer med IE6, IE7
Fra : jtj45
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 06-01-07 00:29

Hej allesammen

Jeg har et stort problem, som jeg ikke kan finde ud af ved egen hjælp, så håber I kan hjælpe.
Jeg har IE6 som har virket indtil for nylig, nu vil den ikke åbne, eller også åbner den og så kommer boxen op med der er fundet en fejl og der afsluttet, nogen gange afslutter den andre gange køre den videre alligevel mystisk.

Jeg prøvede at hente IE7 men det er da helt håbløst med den, så håber meget på hjælp. jeg står egentlig og skal bruge explorer da jeg skal hente nogen med digital signatur, som ikke virker på morzillaen som jeg også har og som der virker perfekt.

Hjælp Hjælp - eller pc ryger ud af vinduet gg

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 06-01-07 00:55

Når du installerer IE7, skal du huske at deaktivere dit AV program imens.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 01:12

Jeg havde problemer med Internet Explorer i efteråret, dengang fik jeg et link fra stl_s, linket virker endnu, det er en zip fil som du pakker ud og dobbelt klikker på, den retter så registreringer i I.E. måske kan det løse dit problem: http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 01:37

Afinstaler I.E. 7 med Tilføj/fjern programmer og du er tilbage ved version 6, vent med 7eren indtil den kommer med Windows update, der er mange som har problemer med den, den er stadig kun BETA

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 06-01-07 02:22

Kommer der en fejlmeddelse op når den går ned ??
har du kørt diverse check på den ?? scannet osv ??
har du reparations cd som du evt kan køre ?
Måske har du installeret noget/program/downloadet
osv. i den periode hvor
den begyndte at gå ned ??

til O.V.N.. ang IE7 ..... jeg havde selv et indlæg for nylig som jeg ikke har fået løst helt..
jeg mente at IE7 tilsyneladende giver visse problemer for nogle.. og jeg valgte som
en hurtig løsning at vende tilbage til IE6. De fleste som forsøgte at hjælpe mig
skrev at det UMULIGT kunne være noget med IE7 da det fungerede perfekt. Men
rart at læse at der måske er noget der ikke er helt ok. .. for nogle. (mig)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 09:10

Ja prøv lige tippet fra o.v.n (sti_s) eller afinstaller IE/ og prøv at hente IE6 igen

Jeg har også set alle de problemer der bliver omtalt med IE7, men jeg har nu kørt med den i laaaaang tid og der er ikke noget der har drillet indtil videre, (ihvertfald ikke mere end normalt fra Microsoft )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-07 09:41

Jeps... IE7 er ikke længere i Beta, men i final. Nøjes med den engelske version, da der tilsyneladende er problemer med den danske sprogpakke ...endnu.

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx

Inden du installere den, så rens din registreringsdatabese med TweakNow RegCleaner Std.:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html (..brug linket ude til venstre på siden.)

1.) Hent, installér og kør programmet.
2.) Vælg : Scan.
3.) Når den melder : Scan complete ..klik 'view details' ud for : Safe to delete.
4.) I vinduet væger du i øverste menu: Delete.
5.) Luk/afslut programmet.
6.) Genstrart.
Installér så IE7
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-01-07 09:47

Jeg kører endda med den danske sprogpakke og har heller ikke problemer med den.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 06-01-07 13:12

Den danske udgave kører perfekt

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 08-01-07 21:43

Hej allesammen

Jeg har nu prøvet flere af jeres forslag, men intet virker, så ved ikke rigtigt hvad jeg så gør.

Hilsen jeanne

Kommentar
Fra : minnam

Dato : 08-01-07 21:50

Jeg arbejder selv her på sagen så rart at høre at der er andre end mig der har
problemer med IE7.

jtj45 : Hvad er nøjagtig dit problem Jeanne ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-07 09:21

Jeg var vist også lidt for hutig mht. brugernes javascript. Det var såmen blot smileys

http://212.112.234.137/sbs/emo/YE/smile.gif

..og de stilles jo til rådighed og er hosted for Shoutbox i Tyskland : ipx21128.ipxserver.de

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-07 09:24

UPSADASSE....

Rigtig kommentar. Forkert sted

...men det er ikke IE7's skyld, men min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-01-07 09:28

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 09-01-07 20:14

Hej igen
Problemet med EI7 har jeg løst ved at slette det igen da jeg ikke kunne få det til at virke. Men jeg har stadig problemer med EI6- nogen gange virker det andre gange lukker det bare ned uden noget, og boxen med explorer lukker ned dukker nogen gange op og når jeg klikker på den lukker den ned eller også gør den ikke. Hvis jeg er på en side og f.eks. vil printe noget ud virker det heller ikke, kun hvis jeg gemmer det f.eks i word så kan jeg godt printe det ud. jeg har digital signatur som jeg bruger med explorer, kan man evt. flytte den over til at virke med Morzilla som jeg også har som virker perfekt. eller kan man egentlig ikke slette explorer helt uden problemer??

Hilsen jeanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-07 21:20

jtj45 (jeanne)

Citat
Prøv først med TweakNow RegCleaner Std.:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html (..brug linket ude til venstre på siden.)

1.) Hent, installér og kør programmet.
2.) Vælg : Scan.
3.) Når den melder : Scan complete ..klik 'view details' ud for : Safe to delete.
4.) I vinduet væger du i øverste menu: Delete.
5.) Luk/afslut programmet.
6.) Genstrart.

Prøvede du dette?

Mange 'ting'; med forgæves forsøg på at installere eller afinstallere skyldes, at programmer ikke rydder ordentligt op efter sig.
Dette kan dette lille program klare/kurere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 17-01-07 23:37

Hej igen

Hulk - er meget ked af at skuffe jer, men lige hvad jeg gør er der intet der virker, er ret træt af denne pc, men ved ikke hvilke andre forslag der ellers er.

kh jeanne

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-01-07 23:49

Prøv lige den her:

Hent denne fil og pak den ud til skrivebordet. Dobbeltklik på IEReg.bat
http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Genstart når den er færdig.

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 24-01-07 18:01

Hej igen

det sidste bud virkede heller ikke.

måske en ny pc kunne hjælpe på ggg

Knuzz jeanne

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-01-07 20:51

Du kan prøve at geninstallere IE, med dette lille program http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 02-02-07 19:23

Hej allesammen

takker for alle de gode svar men annullerer spørgsmålet da intet virkede, men har fået pc sat tilbage til fabriksindstillinger via en tekniker, så nu virker den igen så længe det varer.

Hilsen jeanne

Annuller spørgsmålet
Fra : jtj45

Dato : 23-02-07 19:22

Hej allesammen har løst problemet med at købe en ny og virksom pc SS

KH jeanne