/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Herrertur - hvorhen ?
Fra : invisible
Vist : 840 gange
87 point
Dato : 05-01-07 18:00

Vi er en flok gutter, som hvert år tager på en herrertur i marts.
Der er 14 gutter, og de vil alle gerne have nogle øl.

Vi har lavet alt hvad der hedder, Go-cart, bowling, rapelling, paintball, speedbåd, kutter i lillebælt, stripper (kan gøres igen), og alt hvad der ellers hører sig til en polterabend -trods det at vores "aktivitet" intet har med en polterabend at gøre.

I løbet af sådan en dag skal der også gerne være plads til vores årlige 2 timers møde, samt en omgang aftensmad som indebærer masser kød og øl.

Alle de andre år har vi bowlet, go-cart, spis og så i byen - meeeeeeeen det kunne være sjovt at prøve noget helt helt andet.

Håber der er nogen derude, som har et par gode ideer

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 05-01-07 18:03

Golf er en af de ting vi ikke har begivet os ud i, da det ikke er noget som vil have interesse for os.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-07 18:37

Tyskland har masser af god øl.
Og damer

Accepteret svar
Fra : klemme2006

Modtaget 87 point
Dato : 05-01-07 19:07

Kajakpolo er herresjovt. Ligesom håndboldt bare i kajakker, med hjelm og vest. Hård og våd action. Skriv evt til kajakpolomail@yahoo.dk.

PS: Gå efter den ægte vare, der er nogen, der arrangere at man spiller på sit-on-top kajakker. Det fedeste ved det er at de tit har nogle ret labre studiner som dommere. Sportsligt er det kikset.

http://www.canoepolo.dk/index.php?id=150

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 05-01-07 23:05

Det lyder lidt sjovt klemme.....

Kanon, jeg lader lige emnet stå åbent lidt endnu.
Måske er der nogle som har andre fede ideer...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-07 10:12

Tur/retur med Oslofærgen kan være vældigt hygsomt , men også en dyr fornøjelse

Der findes dog mange andre pendler-færger, som kan tilbyde samme 'underholdning'

Det er selvfølgelig sjovest hvis det er møgvejr, så man ka' vædde om hvem som først bukker under for søsygen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-01-07 12:04

Roskilde domkirke har fin akustik hvis i vil synge lidt.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-01-07 17:45

Nu ved vi ikke hvor gamle I er,men er I under 25 så kan dette blive sjovt.Tag til Hamburg ,på Reperbahn.Herbert strase i St.pauli. Det er kun for drenge,og ludere.
alimak

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-01-07 18:49

Hvor i landet bor i?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 01:34

mangorossa -> Dét vil du alligevel ik' vide

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-01-07 11:52

Molo

Jo men af andre grunde, din *syndetænkende grissebasse*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 13:59

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 14:03

Teil -> Doskilde Romkirke var også et fint bud

..og så ka' man slås og drikke sig pisse-stiv nede foran Vikingeskibs museet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 14:05

Apropos: http://www.lejremuseum.dk/information/grupper.html

Citat
I forbindelse med besøget kan museet mod et lille ekstra beløb tilbyde kaffe/te med kage...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 14:08

Ps. :
Citat
Der kan indtages medbragt mad/drikke på museets udendørsarealer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-01-07 14:12

...og ???

Citat
Museet kan ikke arrangere transport og lignende, men formidler gerne kontakt til andre seværdigheder og spisesteder i området.

</VIKING>

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 08-01-07 09:00

Alderen går fra 28 - 40år.

Folk er spred ud over landet (Jylland) så principielt er det ikke et issue.

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 08-01-07 09:05

Sang er bestemt ikke os.

Øl og store bøffer

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 08-01-07 10:55

Tak for svaret klemme2006.