/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
MSN - vil ikke logge på ?
Fra : NegoZatoR
Vist : 1818 gange
50 point
Dato : 05-01-07 16:25

Hvorfor kan jeg ikke looge på mit MSN messenger ?

Vi har lige fået nyt net igennem CyberCity , men nu kan jeg ikke logge på MSN ???

Når jeg går ind i msn .. er messenger total langsom når jeg skal skrive min mail ? :S

og når jeg endelig har fået skrevet mail og passwaord siger den bare :

"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporairly unvailable. Please try igain later. Error code 8004888d "

har osse haft prøvet på dansk , men der siger den det samme bare på dansk ..

??

nogen der ved det ? ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 16:37

the service is temporairly unvailable ----------- derfor

er det windows live messenger du bruger ??????

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-01-07 16:48

ja , men det er ikke noget med det .. lige inden ved siden af har min bror osse messenger live .. der virker det fint ..

jeg har prøvet alle andre versioner .. det virker heller ikk ..

det er kun den version der ligger i Windows der virker .. men den er jo skod .. da der ikke er billede eller noget ..

.. ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 16:54

smid den ud du har og hent en ny http://www.msn.dk/messenger/ (husk dine id og koder)

den er da ikke skod - og du kan lave lige så meget du ønsker med billede osv

husk at afinstallere den du har ordenligt først

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-01-07 18:29

Som sagt har jeg prøvet den mulighed ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 18:34

tjahh så må du forlige dig med at den midletidigt ikke er tilgængelig - det sker jo selvom det ikke er ofte.

ps.. kan også være du skal køre en kraftig vedligeholdelse

ps ps - har du din gamle udbyders e-mail som alternativ adresse i kan det også have indflydelse måske (blot en strøtanke)
Citat
Når jeg går ind i msn .. er messenger total langsom når jeg skal skrive min mail ? :S
... så KAN du jo komme ind - og det langsomme kan være tegn netop på at du skal rydde op på din puter - eller at du måske har formeget oppe at køre

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-01-07 18:40

hva sker der man ..

du har slet ikke fattet mit spørgsmål ..

jeg kan ikk logge på ..

det har ingenting at gøre med om min puter langsom eller noget den køre PRÆCIS som den skal ..

ved ikk om du ved det men du du åbner programmet MSN Messenger ..

så vælger man " Log På "

så skal man skrive sin Email : --> Her går det mega langsomt .. som om den reagere efter 5 sekunder pr. karakter jeg trykker ..

så skal man skrive sit password : --> intet problem ! ..

Log på : --> "Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporairly unvailable. Please try igain later. Error code 8004888d "

^^ LIG når jeg trykker ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 18:50

nå så er jeg fatsvag da - du får meddelelse om der midlertidigt ikke er tilgængeligt - så kan du jo ikke komme på - vel ???

du kan tilgå din mail via websiden - der skulle ikke være probs

btw er der ingen probs her - prøv at køre fejlfinding på hjælp i din messenger

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 05-01-07 19:15

har jeg osse prøvet .. det virker stadig ikk ..

det total underligt ik ? ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 19:16

jooo - faktisk - men som regel kan det jo rettes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-01-07 19:18

btw hvilken version kører du ???

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-07 11:45

Står nøjagtigt med samme problem hvor jeg også får denne meddelelse
"Signing in to Windows Live Messenger failed because the service is temporairly unvailable. Please try igain later. Error code 8004888d "
men hos mig funker det med messenger 7.2 (har også cybershitty)

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 12-01-07 20:37

HAHA , hvor grineren ..

Okey , jamen som sagt har jeg prøvet alle versioner ..

men når man går ned til 6.5 siger den "En Ny Version Af Messenger Er Tilgængelig - Vil du Installere Nu ? "

Trykker du ja Downloder den, men der sker intet ?

Trykker du nej - kan du ikke logge på ?! :S

Mærkeligt ..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-07 20:41

Citat
Trykker du ja Downloder den, men der sker intet ?

Trykker du nej - kan du ikke logge på ?! :S

lige det kan skyldes sikkerheden - prøv at holde CTRL nede indtil download er igang

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-01-07 21:37

Du får sq pointende

Fordi det var for grineren skrevet .. :D

haha .. :D