/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SP 1 xp home
Fra : ehkejser
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 08-01-03 11:36

Efter installation af service pak 1 til xp home, kommer der efter genstart en meddelse,
fejl under indlæsning af NyCpl.dll det lykkedes ikke at initialisere en Dll.

Er der nogen der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 08-01-03 12:01

nYcpl eller nVcpl ?

Hvis du mener nvcpl.dll kan den hentes her - http://drivers.on-line.net.nz/details/e000049d.shtml
Den er en del af nVidia chip grafikkort driveren.

Under alle omstændigheder skal du startop i fejlsikret tilstand og søg efter filen.
Hvis du finder den skal du kopier den til C:\windows\system32\

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-01-03 12:12

damm, jeg havde glemt at opdatere. Hvis MOK's kommentar hjælper dig, så husk lige at trykke afvis nederst, ellers får jeg pointene

Men hvis det er NVCPL.dll så prøv at opdatere hos http://www.Nvidia.com

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 60 point
Dato : 08-01-03 12:13

på mit system xp home ligger nvcpl.dll flere steder under system,så jeg vil istedet foreslåg dette.du gå ind i tilfør/fjern programmer fjerner nvidea driver.indstaller 41:09 sikkert igen:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09
men jeg har osse sp1 dog var med på cd`en for home,og det ser rigtigt nok ud som at det kan være den du mener.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-01-03 12:23

Hej ehkejser
Nu ved jeg ikke om du har gemt filerne så du kan afinstalerer service pak igen,hvis du har
så prøv at fjern den igen,og så hente den på ny,da der kan være gået kuk i den under downloadningen-eller instalationen
du kan også prøve en systemgendannelse
Start-alle programmer-tilbehør-systemværktøjer-her ligger systemgendannelse
her kan du så gendanne din computer,som den så ud før du instalerede service pak
så kan du altid prøve på ny at instalerer service pak
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 08-01-03 14:23

Tak for svaret xou. Det virker nu. ehkejser