/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Wellness, forkælelse...
Fra : Nuserpigen
Vist : 677 gange
300 point
Dato : 04-01-07 23:14

Hejsa

Hvor i Nordjylland kan man finde wellness, forkælelse og afslapning?

Jeg ved at der er:
Skallerup Klit
Ruths Wellness i Skagen
Hotel Herman Bang i Frederikshavn.
Løgstør Parkhotel-Golf & Wellness Resort

Findes der flere?

Jeg er på udkig, efter alle de steder, der findes i Nordjylland...

På forhånd tak

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-07 23:42

Her er en liste over 60 forskellige steder i landet

http://wellnessgavekortet.dk/wellness/

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 04-01-07 23:52

Rønbjerg Feriecenter har suppleret sine tilbud om aktiv ferie med et Wellness-center.
Skallerup Klit tilbyder wellness a la romersk bad samt muligheden for at være i dialyse under sit ferieophold.
Danland i Blokhus har udvidet med wellness/fitness-faciliteter
En række hoteller: fx Rebild Park Hotel, Hermann Bang Hotel i Frederikshavn har udvidet med velværeaktiviteter og spændende behandlingstilbud til gæsterne.
Slettestrand Feriecenter, som i flere år har arbejdet med handicappede, er netop blevet godkendt som ”Kur- og Rekonvalescent–center”

herfra http://www.rebootcamp.dk/flora/flora.asp?page=5740&tpl=print_tpl

I det hele taget ser det ud som om der er mange i Nordjylland

http://www.google.dk/search?hl=da&q=wellness%2Bnordjylland&meta=

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 05-01-07 03:37

Jeg takker og bukker for links - kigger nærmere på dem

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-07 10:24
Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 12-02-07 13:15

Hejsa

Takker for svaret

Undskylder den sene accept af svar....

Hilsner fra Nuserpigen