/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Reservedel til CPI
Fra : spejder_ben
Vist : 577 gange
150 point
Dato : 04-01-07 22:38

Hej.
Har lige været udsat for tyveri og hærvæk på min Oliver city
Der er heldivis ikek sket så meget med den (Det er en holdbar og robust maskine) dog er styret knækket efter der er prøvet på at knække ratlåsen og sædet er flækket efter forsøg på at komme i hjelmboksen.
Hvor kan jeg finde billige standar reservedel henne?
Thansen har hvis glemt at sætte priserne ned: styr 300 kr og et sæd 900kr. det er totalt sygt.

En andet spørgsmål er om hvor mange dele der passer sammen på de forskellige model altså popcorn, hussar og oliver? de er jo meget ens og man kan vel næsten bruge de samme dele?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 13:00

Forsikringen betaler vel

Kommentar
Fra : spejder_ben

Dato : 05-01-07 13:38

Ja hvis man havede en kaskoforsikring
Hvilket jeg ikke har, da den er for dyr..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 13:54

Ja - Det kan være dyrt at spare....

Du må have tegnebogen frem og købe de "originale" dele.....

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 08-01-07 20:39
Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 75 point
Dato : 08-01-07 23:07

dba.dk er elendig til den slags.
prøv hellere på
www.scootergalleri.dk inde under marked.
Der er masser af reservedele til ingen penge.
Når nu du har sparet lidt her og der, så sæt en 2vejs alarm på, så den hyler i din lomme næste gang der er nogen som vil have fat i den.

Godkendelse af svar
Fra : spejder_ben

Dato : 09-01-07 12:49

Tak for svaret NoShyGuy.
Vil give dig ret i det er lidt bedre end dba.dk.
Har bestem også tænkt mig at sætte en alarm på nu!! også skal den bolteres og skrues fast hver gang jeg forlader den