/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Billeder af Karen Dreijer?
Fra : TheGimp
Vist : 259 gange
120 point
Dato : 04-01-07 19:04

Nu har jeg ledt overalt på internettet og kan ikke finde nogen billeder af Karen Dreijer der har været med til at lave det geniale nr. What else is there, sammen med bandet Royksopp.
Jeg har kun set hende kort i videoen til deres sang.

Men findes der virkelig ikke billeder af hende overhovedet? Nogen der tilfældigvis ved hvor jeg kan finde nogle?
Hun er jo en dejlig kvinde..mildt sagt.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 04-01-07 20:08

Er du sikker på hun hedder karen og ikke karin

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-01-07 20:11
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 04-01-07 20:23

ok? det var en anden dreijer jeg tænkte på .

Kommentar
Fra : TheGimp

Dato : 04-01-07 21:12

Hej Bertel. Det er de samme to billeder som fra videoen. Men jeg kan se du har været jorden rundt for at finde dem
Du skal nok få pointene hvis der ikke kommer en med nogle der ikke er screendumps fra videoen.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-01-07 21:27

Så vidt jeg kan se er Karen den ene halvdel af "The Knife", se f.eks:
http://www.planb.no/musikk/article.php?id=1150000323

Måske kan du finde nogen billeder den vej rundt.

Kommentar
Fra : jakjoe