/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Movie Maker. Billeder
Fra : TheGimp
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 04-01-07 19:00

Jeg er igang med at lave et billede slide show i Windows Movie Maker.
Men når jeg importerer et billede og ser det på tidslinien er kvaliteten meget dårlig.
Det viker lidt sløret i forhold til hvordan det ser ud i virkeligheden.

Er der nogen der aner om man kan gøre noget ved det?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-01-07 19:35

Der kan komme pixelfejl ''i programmet'' i små billeder, hvis det originale
billede er meget stort.
Prøv at ændre originalerne med dette, gratis.
http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-01-07 20:07

Hvad gør man så, hvis man gerne vil beholde den oprindelige billedkvalitet?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-01-07 20:14

Lader som ingenting, og laver det færdigt.
Men prøv lige at se hvordan dit projekt egentligt ser ud, i fuld skærm.
Det kunne være at der var noget galt med din MovieMaker.

Ellers kunne du også prøve dette.
http://jalbum.net/

Kommentar
Fra : TheGimp

Dato : 04-01-07 21:13

Hej Disken !
Det hjalp desværre ikke. Har prøvet med alle størrelser nu. Kan ikke se forskel.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-01-07 21:16

Prøv lige at gå til dine private meddelelser, der ligger en besked

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-01-07 21:41

JAlbum er jo til web, så det duer jo heller ikke.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-01-07 21:43

Det kan vises på enhver komputer