/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
digital kamera
Fra : ConniePige
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 04-01-07 17:53

Hej..

Vi har for ikke så lang tid siden købt et digicam der hedder TRAVELER DC-8300, men desværre er USB kablet blevet væk i flytte rod julepynt og meget andet....og så var det jeg tænkte om der ikke var et klogt hoved herinde, som kunne opspore et sted den evt. kan købes.....

Håber det for ellers er kameraet ikke meget værd...

Connie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-07 17:58
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-01-07 17:59

Bedste råd er vel, først at spørge i butikken, hvor kameraet er købt!

Gert

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-01-07 18:02

Er der USB stik i begge ender, af kablet?
Altså det store almindelige USB i den ene ende og et noget mindre i den anden!
For der findes også USB kabler med kamera-specifikke stik, i den ene ende og alm. USB i den anden!!

Gert

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 04-01-07 18:04

hej

Der er et alm. usb i den ene ende og et ganske lille bitte i den anden ende....

Connie

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 04-01-07 18:09
Kommentar
Fra : g_h

Dato : 04-01-07 18:10

Jeg har set mange forskellige "bitte små" stik til kameraer og lign.!
Hvis ikke, kameraproducenten bruger USB i kamera enden, er det sikkert et specielt stik, der nok ikke er kompatiblet me andre mærkers stik
Tag kameraet med til en elektronik butik og prøv lykken!

Gert

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 04-01-07 18:23

Takker rigtig mange gange for svaret jakjoe og tak fordi du gad bruge tid på at hjælpe mig....kablet et allerede bestilt

Connie

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-01-07 18:26

Helt ok.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-01-07 18:36

Det kan du også købe i enhver fotoforhandler, det er standardkabel til alle kamera....undtagen lige olympus.

mvh dova

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 04-01-07 18:40

Kan du ikke bare bruge en kort læser?