/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Zulu rocks 2007
Fra : Broderpivert
Vist : 367 gange
25 point
Dato : 04-01-07 12:54

Nogle der har hørt hvem der kommer til Zulu rocks 2007 i parken i år???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-01-07 13:26

Bl.a. Snoop Dogg...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-01-07 13:28

- klippet fra Soundvenue:

Pharrell, Pet Shop Boys m.fl. rocker Zulu

Den 17. juni ruller TV 2 Zulu for tredje år i træk den røde løber ud til Zulu Rocks i Parken. I år er der fornemt udenlandsk besøg fra Pet Shop Boys, Black Eyed Peas og Pharrell, skriver gratisavisen Urban. Dermed kan spekulationerne om alle tre navne i Roskilde-sammenhæng sandsynligvis også parkeres i kælderen.

Men også en stribe bands, der stod bag nogle af sidste års mest roste danske udgivelser, kigger forbi Parken. Mew, Kashmir, Carpark North, Bikstok Røgsystem og Pato er hentet ind til arrangementet, der skal gøre Zulu kendt for andet end de klovnede Frank Hvam og Casper Christensen.

Skuespiller og standup-komiker Jonatan Spang agerer konferencier foran de 30.000 tilskuere.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 04-01-07 14:41

Hmm Stouenberg, er det ikke fra sidste år??? Zulu rocks er d. 16 juni......... Så er ikke sikker på det passer helt sammen

Kommentar
Fra : timmytommy

Dato : 04-01-07 15:03

Jo den info er fra sidste år :) passer hvertfald overens med alle de bands som spillede der :D
Ved bare at Kashmir spiller i år igen.
http://www.sonybmg.dk/nyheder/nyhedsarkiv/index.php?news_id=10
Kan ikke finde andet om det indtil videre. Vender tilbage hvis mere popper op.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 04-01-07 15:07

tak, lader lige spørgsmålet stå åben. Men viste godt med kashmir

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 04-01-07 15:19

Der er kun to navne offentliggjort, nemlig Snoop Dogg og Nephev

Ziggy99