/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af spørgsmål
Fra : KrisH
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 04-01-07 10:31

Er det ikke noget med at man kan slette et spørgsmål - og dermed bevare sine point hvis ikke der er nogen som har svare på indlægget?

Knus KrisH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 10:33

du kan annullere et spørgsmål der ikke er skrevet i og få dine point tilbage jo - men har nogen skrevet får du kun 5 point retur

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-07 10:37

hvis du er i tvivl så gå i din historik - åbn det spørgsmål du ønsker at annullere og kig foroven under dit indlæg - klik på annulller

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 13:55

BTW - du kan jo også vælge at forhøje point i spørgsmålet hvis du stadig er interesseret i at få svar

Godkendelse af svar
Fra : KrisH

Dato : 04-01-07 14:21

Tak for hjælpen Miritdk - god, hurtig og brugbare svar og let at følge!

Tak for hjælpen og hav en god dag!

Knus Kristina

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-07 14:41

velbekomme og hav selv en fortsat strålende dag (omend strålende har en lidt negativ betydning i dag hvor himlen græder )