/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Muligt at ændre sprog i MCE?
Fra : sCover
Vist : 429 gange
150 point
Dato : 03-01-07 22:53

Hej

Jeg har lige fået min nye com hjem som jeg har bestilt, men problemet er bare at jeg fik en engelsk MCE version med i sted for en dansk, så jeg ville spørger om det er muligt at hente en sprogpakke eller ligne som kan ændre det til dansk eller om jeg skal henvende mig til sælgeren

Jeg vil fortrække at kunne hente en sprogpakke...

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 03-01-07 23:04

MCE = Media Center Edtion

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 85 point
Dato : 03-01-07 23:19

Citat
Q: Kan jeg få den dansksprogede version af MCE, når jeg har købt den engelsksprogede version.

A: Nej, Microsoft tilbyder ikke sprogopdateringer. Man skal købe MCE på det sprog man har tænkt sig at køre med. Alle danske tjenester virker dog fint på den engelske sprogversion.

http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/mediacenter/evaluation/faq.mspx

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sCover

Dato : 03-01-07 23:34

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 23:42

passer ikke finde på google søg efter MCE MUI FILE

der er mange gode links til sådanne ting

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-07 23:58

thecool-boy -> Nej; det passer sikkert ikke hvad Microsoft skriver på deres hjemmeside om deres eget produkt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-01-07 00:03

det kan godt være at man på en eller anden måde kan få fat i en MCE MUI FILE uden at betale for den, men det er ulovligt