/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilket sprog er det her?
Fra : kartoffel88
Vist : 675 gange
113 point
Dato : 03-01-07 14:08

Hej med jer og godt nytår

Jeg har diskuteret med mange hvilket sprog det her er:

http://massivetracks.net/de-gema-freie-musik-04-ambient.htm

(Nr. 4 fra neden der hedder sadness.)

Takker på forhånd. Håber der er en der er god til sprog

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-07 14:21

Japansk

Kommentar
Fra : yogi1

Dato : 03-01-07 15:18

jeg syntes at det lyder spansk eller italiensk hvis jeg ikke tager fejl!!!!
men se evt. http://www.lyricsdrive.com/lyrics/sadness/562424/act-iii-tristessa/

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 03-01-07 16:16

Hej
Det lyder Sengales .(Shri Lanka og India.)

pømske

Accepteret svar
Fra : timmytommy

Modtaget 113 point
Dato : 03-01-07 16:34

Det kan jeg da svare dig på :D
Forfatteren bag nummeret hedder Pete Namlook.
Nummeret er lavet i samarbejde med en japaner ved navn Tetsu Inoue :)
Altså er det japansk :)
http://www.last.fm/music/Pete+Namlook
Linket der giver dig mulighed for at se Pete Namlook udgivelser, eftersom han ikke kun har lavet tracks sammen med Tetsu Inoue :)

mvh. Timmy

Godkendelse af svar
Fra : kartoffel88

Dato : 04-01-07 19:06

Tusind tak allesammen.
TimmyTommy:
Er du helt sikker på at det er dem der har lavet det sammen. Jeg kunne ikke se titlen i deres samling på hjemmesiden du linkede til?

Kommentar
Fra : timmytommy

Dato : 04-01-07 19:49

Ja skulle jeg stærkt mene :)
Grunden til du ikke kan finde Sadness på hjemmeside er, at den er udgivet som single. Har persontligt selv også søgt på nummeret, men måtte desværre opgive. Men er sikker på Pete Namlook & Tetsu står bag nummeret. Kan eventuelt være fordi nummeret Sadness er blevet oversat til japansk titel?

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 12-01-07 01:25

Ok tak Timmy
Ja det er lyder også som om det er dem.