/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Slet i outlook 2003
Fra : amc
Vist : 1076 gange
100 point
Dato : 03-01-07 11:14

Hvordan sletter man alle aftaler i Kalender i outlook 2003 på en gang....Hvis man da kan det

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-01-07 11:21

I Outlook 2000 kan du gøre det ved:

Vælge kalender
under Filer vælges Mappe og herunder Egenskaber for kalender
vælg faneblad Autoarkiver og tilret kriterier for Arkivering
og marker Slet gamle emner permanent og så OK.

Jeg vil tro, at du kan gøre noget tilsvarende i Outlook 2003.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : sion

Dato : 03-01-07 11:21

Åbn kalenderen. Vælg i menuen Vis > Arranger efter > Aktuel visning > Efter kategori
Her kan du markere alle aftaler og flytte dem til mappen Slettet post (ved at trykke delete) eller slette helt (ved at trykke shift+delete).

Simon

Accepteret svar
Fra : henrikdj

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-07 11:24

Klik på kalender. Aktiver værkstøjslinien 'Avanceret'.
I valgboksen vælger du 'Aktive aftaler'.
Nu kan du markere alle (Ctrl+A) og derefter slette alle med Delete. (de lægger sig i 'Slettet post' - med mindre du trykker hardcore sletningen Shift + Delete).

mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-07 11:25

1. Peg på Arranger efteri menuenVisog klik derefter på Tilpas.
2. Klik på Filter.
3. Klik på Ryd alt.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 03-01-07 11:31

Tak for svaret henrikdj.

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 03-01-07 11:46

Tak for accepten - selvom jeg nu mener du burde ha givet dem til Sion - hans svar var faktisk det samme som mit - bortset fra at de var via menuerne og ikke værktøjslinien. Og det var jo 3 minutter tidligere end mit
mvh
Henrik