/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Microsoft money
Fra : Mussekat
Vist : 721 gange
291 point
Dato : 03-01-07 00:13

Hej

Er der nogen der ved, hvor man kan købe Microsoft Money 2007 Premium, ikke som CD, men som Download?
Jeg ved godt, at den ikke fungerer med danske pengeinstituter, men kunne godt tænke mig at prøve det alligevel.
På produktets hjemmeside skal man enten bo i USA eller Canada for at kunne download programmet.

MVH

Frank

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-01-07 00:47
Kommentar
Fra : Mussekat

Dato : 03-01-07 09:26

Det ser ikke sådan ud.
Det du nævner er desværre prøveversioner af stanard og Deluxe. Deluxe udgaven kan man faktisk købe via et par danske netbutikker.
Jeg er dog mere interesseret i Premium udgaven.
Men hvor finder man den som download...????

mvh Frank

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 291 point
Dato : 03-01-07 09:33

Her men nok ikke helt lovligt og når du er kommet en på rapirshare skal du lige rulle lidt ned og så trykke på free og vente et antal sek og indtast de 4 tal+bokstaver og trykke download og når den er kommet ned og skal pakkes ud er der måske et password og det er Password: ddl

http://dl.phazeddl.com/661808/Microsoft_Money_2007_Deluxe___Premium/WarezFiend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-07 09:33
Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 23-01-07 20:12

Tak for svaret jangchr.
Bedre sent end aldrig. javascript:insertText("ctl00_kanduContent_winOptions_edit_txtEditor","");

Glad