/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
udskrift på printer
Fra : hovsada
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 02-01-07 23:49

jeg nåede at slette et dokument fra min brevkasse iinden jeg opdagede, at det udprintede ikke var "fuldsidet" (det nederste manglede) er der en måde man kan gentage udprintningen på (gemmes det et sted ?) ?

hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-07 00:05

Det kommer helt an på, hvilken program du bruger til post, er det Outlook Express, ligger det i mappen Slettet post, hvis du ikke har tømt den ? Det gælder forøvrig også i webmail, hvis ikke du har tømt Slettet post, kan det findes, ellers tror jeg ikke du har store muligheder

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 03-01-07 00:26

det er slettet i mappen "slettet post"---tænkte at der var noget "hukommelse" via printeren (eller er det noget sludder ?)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-07 00:46

Hos mig er der en ikon med printopgaver, på proceslinien, klikker jeg på den kommer der et lille vindue hvor jeg kan hvilke dokumenter der er "bestilt" og under udførelse, sålænge den er der, er der et dokument der venter, når den forsvinder, er alt pist væk, så hvis du ikke har en kopi tror jeg ikke der er store muligheder for at finde den, hvis du har haft computeren skukket eller genstartet er der slet ingen chanser, der findes programmer også gratis progammer der kan gennem søge din harddisk for slettede dokumenter, men der ingen garanti

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-01-07 14:59

Har du ikke mulighed for at bede om at få sendt mailen en gang til...?

Det er jo ærlig sag at lave en fejl.